Jag kan starkt rekommendera hjälm vid körning. I dag kanske inte en skyddshjälm i plåt känns så bekväm när det skumpar till. Är man tillräckligt lång slår man huvudet i taket eller i den sneda sidan ganska ordentligt!!. Lägg två cykelhjälmar i cockpit så de finns tillhands. Sätt sen en skylt "hålltummarna på ratten" . Om du ev. kör på något med framdäcket får du ett rejält slag i ratten och tummgreppet var ett minne blott. Jag kommer inte ihåg vikten på bilen men väl hur rädd jag blev 1:a gången det hände trots alla anvisningar. (men du har kanske lång och gedigen kompetens kring att köra Kp-bil i terräng isf fall och eller styrning utan servo...)
Kul att någon tar sig an ett projekt som detta!
Tänkta jag skulle ut o provköra i solskenet igår men motorn ville inte starta, hmm undra varför
Ny fördelare på gamla drev va inte så bra .
va igång sammanlagt 2 minuter innan den dog, så nya delar på väg , nu blir det byte av kamkedja och dreven plus dreven till fördelaren.
Ungefär som filipinos man anställer på stora båtar som kan krypa in i vevhusen och ställa allt tillrätta?
Fortsätter den här tillökningen av bandvagnspiloter med basketspelar-längd har vi väl snart ett helt lag