Gå till innehåll

Ledartavla

Populärt innehåll

visar innehåll med det högsta anseende på 2021-09-16 på alla områden

  1. Ett alternativ om någon sitter med kunskap och resurserna och inte vill bara kasta ut dem för inget. Är att jag skriver över forumet på denna, Har dock ganska hårde krav. Ingen reklam. Om den ej har att göra med företag som säljer utrustning eller delar inom intresseområdet. Reklamen får ej styra forumet utan skall styras av den som söker som medlem, om de vill se den aktuella reklamen eller ej'. Hålla samma goda ton som vi uppnått här efter 15 års drillande Inga konstiga länkar till kontaktannonser . Sex sidor. Spel och liknade. Politik hör inte hemma här, så vida det ej rör fordona mm. Det finns politiska forum Religon. Nej inga religiösa inslag . De har sina forum de med. Medlemmarnas Mail och uppgifter är heliga, de får ej säljas eller delas, om, ej till exempel polis och liknade kräver det Säkert något jag glömt men det tar jag med vederbörande i så fall. Jag sitter inte på höga hästar för att jag råkar stå som juridisk ägare. Det vart så det blev en dag, och jag förvaltar egentligen bara medlemmarnas skrift och foton som är lagt direkt på forumet. Samt det är jag som åker på böter/ fängelse om felaktiga saker skrivs här och ej åtgärdas. Så jag har inga problem med att vara en vanlig medlem igen.
    2 poäng
  2. Körde med LED H4 förra vintern, Kina skit med ett stort kylelement bakom, så de fåt inte plats i en TGB eller valp, som de du länkade till Dock gav en upp. och jag är osäker på om de var godkända, Men lyset vart otroligt bra. Ställ ner det lite för det bli banne mej bländande för mötande. Det märkte jag fort.
    1 poäng
  3. Fick detta från Invision Community i dag- Hur vida deras "överlägsna" support är låter jag vara osagt. men de hänvisar mej då hela tiden till någon annan. Det är väll dem vi ligger på förutom webbhotellet Crystone. Hello! I’m writing to you to let you know about a few changes to your Invision Community license. Don’t worry, it’s not bad news, but there is a price increase, so let’s get that out of the way first and then get onto the good stuff. We’re switching to annual renewals with a modest price increase. The new renewal cost changes are as follows (per year): Forums: was $50, now $80 (increase of $2.50/month) Blogs: was $20, now $30 (increase of $0.83/month) Gallery: was $20, now $30 (increase of $0.83/month) Downloads: was $20, now $30 (increase of $0.83/month) Pages: was $30, now $45 (increase of $1.25/month) Commerce: was $70, now $95 (increase of $2.08/month) I realise that price rises are never fun, but it’s worth remembering that the renewal prices haven’t increased since we launched that pricing model for self-hosting licenses over a decade ago. We feel that Invision Community offers exceptional value for money with its rich functionality and power at your fingertips. Our licenses are not tied to major versions which means whenever we release new features, you get them without any additional cost; it’s all covered with your renewals. The last few major versions have added significant new functionality including a complete gamification system, anonymous posting, Zapier integration and more. We have switched to an annual renewal to simplify billing and bring it more in line with industry standards. The other change is in how you get support. We believe in the power of community. It’s what we do, after all. We have helped thousands of communities create thriving support areas where customers get fast help, with the added bonus of a living knowledge base to search for answers before even needing to ask. While we have had our own support areas in the past, these have been peer-led and unsupported. We want to change this and make our own community a stronger hub for support and advice. For most customers, support is simply “how do I do this?” and these questions tend to be quite similar. Rarely, support questions are “this went wrong”, and we usually get our developers to look. With that in mind, we’re keen to invest in our community support by asking that your first point of contact for support as an active license holder be in our new support area on our forums. Our team manages these forums, so you will see familiar faces replying to each topic. In addition, you may find other experienced customers who will offer advice. Creating a strong support community backed by our support technicians will result in a more detailed and richer set of answers. Please don’t worry, our support team can still convert the topic into a support ticket for our developers if something needs investigating. We know old habits die hard, so even though we will encourage you to use the new monitored support forums, you will retain email ticket support until 1st January 2022 or when your license expires, whichever occurs later, so you have time to settle into the new way of working. For those that wish to retain ticket support longer term, we will be unveiling a premium support option soon. Thanks for reading, and I’ll see you on the forums! All the best, Har pratat lite med någon som kanske kan hjälpa oss. Skall ta kontakt med vederbörande igen. It tekniker som erbjuder i stort sätt gratis hjälp verkar inte växa på träd. Jag får släppa lite på "paranoian" och släppa in någon som känns pålitlig bakom draperiererna till forumet. Är egentligen mest orolig för era "medlemmarnas" uppgifter, vill inte att era mailadresser eller IP adresser, skall tas till reklam och andra utskick Det är en del uppdateringar mm som krävs att det görs. Men först av allt en backupp. Konstigt är att ingen vill göra en backupp på forumet, Crystone skyller på att det är Invision Community som skall göra den och tvärt om. Contact your houst blir alltid svaret när jag mailar dem . Och utan backupp. så går det ej återställa forumet om något går fel. då står vi där med ett trasigt forum och års av information förlorad. Rotar vidare i detta. Vill ju inte att forumet skall falla på min vakt. Mvh H.Hansen
    1 poäng
  4. Det er bare å ha en originalfordeler i reserve. Den tar ikke stor plass. Fordelen med elektronisk er at den er like god over tid. Gammaldagse stifter er bare bra når de er nye, og blir dårligere dag for dag.
    1 poäng
Denna ledartavla är satt till Stockholm/GMT+02:00
×
×
  • Skapa nytt...