Jump to content

Christoffer95

Korpral
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Christoffer95

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Location
    Sigtuna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hittade även ett papper som påpekar att karossen är Alu-zink, har sett det blivit diskuterat vid något tillfälle men blev inte smartare ifrån det. Är det något extra att förhandla med eller är det standard för dessa?
  2. Såg en fin B reggad för 120k på Blocket och tyckte det var lite väl häftigt, men det är kanske där marknaden ligger nu. Super, jag utgår nog ifrån ca 100k då beroende på om kopplingen hoppar in i aktion när någon kompetent sätter sig i förarsätet. (Eller utöka min egna kompetens)
  3. Tack för svar, och jag hoppas på det. Kopplings vajer komprimeras och aktuerar "armen" som den ska röra på utan något motstånd. Tyvär så måste jag bli av med den ganska omgående så det kommer att bli vinterförsäljning på den, kan tänka mig att det även finns en marknad för de som är interesserade av att fixa en billigare själv det är en del små saker som behöver pillas på innan den är redo för registreringen.
  4. Hej! Ska försöka sälja en TGB13 med sjukvårds hytt åt min far, det jag är mest intresserad av är var det är bäst att gå för att sälja en sådan (gärna genom auktion)? Det som är positivt med den är: Allmänt fin i kaross och underred. Den är oreggad så att koden för att kunna byta flak med C-kort är fortfarande där om man vill ha den. Renoverade bromsar och huvudcylinder. Ganska nyligen målad. Negativt: Läcker in vatten vid ett fönster, trögstartad då den stått en stund och tror även att förgasarna behöver en ordentlig rengöring men startar med en ordentlig dos startgas. Elen i hytten är
×
×
  • Create New...