Gå till innehåll

Rickien

Sergeant
  • Innehålls Antal

    54
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Rickien senast vann den dag 31 Januari 2014

Rickien hade det mest gillade innehållet!

Om Rickien

Rickien's Achievements

Member

Member (1/1)

52

Anseende bland gemenskapen

  1. svarv til 5/8 gjenger for bolten, og M12(eller passelig) i eine enden, slik at du kan sette på ein M12 mutter og sveise den fast Ikkje gjer alt såå vanskelig
  2. Kanskje du kan ta nokon bilder av midjen - med sylinderen, innfesting, og komplette midjen? litt interessert i korleis det ser ut og virkar
  3. reknar ein om 1680/60, så har ein 28 liter pr minutt, og 0,46 liter pr sekund. Dette er jo strengt teoretisk, er det vanskeleg med lufttilgang i front så vil fløden bli mindre. Men nesten 30 liter pr minutt er vel greit
  4. Var ute og drog inn litt ved forrige veke. er nok ikkje kvalitetsved, for det er vindfall som har ligge eit år. Men det blir rydda opp litt rundtom på bruket, og det likar far i huset. Må bruke bv eller snøscooter for å komme til, er kun vinterveg som er alternativet... Så her er doningen min blir nok ein garasje også når galskapen startar som prosjekt...
  5. er reservoaret stort nok så vil det bli tilstrekkeleg kjøling i det også...
  6. trur teigen i skotselv er ein liten (stooor) oppkjøpar... og skal ha gullpris for delene... men med monopol så blir det slik
  7. duomatic'en styrer to lufttrykk. Rød slange - kontinuerleg lufttrykk, gul slange - styretrykk. Akkuratt som et elektrisk rele/kontaktor, styrestrøm på 85-86 og hovedstrøm på 30-87. Så når du trykker på bremsepedalen så sender du styreluft i den gule slangen, slik at bremseventilen i tilhengaren opnar for hovedtrykk(rød slange) til bremseklokkene. Berre ver OBS på trykket når de brukar luftverktøy direkte på bilen, luftverktøy er beregna på max 6 bar (men det går med høgare trykk også, blir sterkare - Men det kan vere farlig med for høgt trykk, de skjønnar sjøl ) Lastebilen pumpar ofte til 10-14 bar. Scania p113, p93 avlastar ved ca 10bar. Så kan vere lurt å ha eigen tank og ha trykkreduksjonsventil før tanken, passe trykk og god luftreserve
  8. reparerte ei vogn med slikt problem for halvanna år sidan.Bytta til renovert kasse, fordi orginale kassen var feil på, hugsar ikkje kva. Er ikkje noko elektrisk veksel på den. 1 gir er vakuumstyrt, for å komme i 1gir - så må du fysisk sette spaken i 1gir. "D" girar frå 2-4. Du kan prøve å stille inn igjen giroverføringen frå spaken til staget som går inn i girkassen. Det gjorde me fleire gonger - og prøvekøyrde og talte gir enno fleire gonger. Vårt problem var att girkassen var overhalt feil. Så vår renoverte kasse hadde feil, så den vart sendt inn igjen til ny overhaling. Var snakk om at det var ein simring feilen låg i... men me fekk ikkje lov av verksmestaren til å prøve å fikse... ordren var; ny kasse - igjen. "Öppna och kolla"??
  9. litt synd å sjå at du ikkje går vidare med denne motoren.. har vert inne på 5'ern der sjølv... bra effekt og drag - når den er varm. og så har den meir enn 4cyl kva motor tenker du på eventuelt då?? vil du beholde m40/zf kasse, eller gå for ein anna type?
  10. såg mest ut som et rullande bordell.. ein riktig "shagon-wagon"
  11. last den opp, så fleire får sjå
  12. jo veit jo det men du har jo helg iblant? er så lenge sidan du har kommet med bilder her, at du står snart i gjeld
  13. Ein eg jobbar med fortalte då han var i førstegangstjenesten, så var han mekaniker. Han skulle køyre ein 206 med 2,8 granadamotor (ca 15-20 km) den kom over 60, nær 70. Det har eg aldri greid med norske forsvarets 206... ikkje eingang med nedoverbakke, heimlengsel eller kjøtkaker(kjötbullar) til middag
  14. framgang?? du har vel i det minste fått snø??
×
×
  • Skapa nytt...