Gå till innehåll

Volvo sugge 915


tator

Rekommendera Poster

Hallo. Har fått et bud på 42.000 kr for den. Bilen befinner seg i Larvik i Vestfold. Det er ca 1 time unna Svinesund.Har ikke så mange bilder av den, men hva vil du evt ha bilder av så kan jeg ta noen i løpet av helgen.

mvh tor arne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallo igjen.

Når jeg drar til Tidaholm pleier jeg å bruke Sandefjord /Strømstad ferjan. I fra Strømstad og til Tidaholm bruker jeg ca 3 timer med bil. Hvis jeg kjører rundt så bruker jeg ca 3,5 timer fra Svinesund og til Tidaholm. Jeg kan prøve å få tatt noen bilder av rusten i løpet av tirsdagen. Rekker det nok ikke før. Jeg har forresten adressen til en kar i Sverige som har liggende 2 stk NYA forskjermer til sugga. Men jeg hadde tenkt å sandblåse og sveise opp de som står på bilen, det er ikke noe problem.Det er en forhållande enkel jobb. Den største rustjobben er nok med botten av dørrarne. Dom e dårliga. Men ikke noe problem å svetsa dom, bare litt jobb. Høyre bakjerm er ny og venstre baksjerm er det en karossmakare som har laget eksakt maken ny. Den er i 2 delar, bare å svetsa sammen så er den ferdig. (svetsingen består av å punktsvetsa sidorna sammen med toppen, maks 1 times jobb  )  I gulvet inne i bilen er det noe ytrost, men ingen hull. Litt sveising i fremkant på venstre hjulhus bak. Ellers ser det inte ut som om det er så ille med rost. Men jeg skal ta noen bilder og sende deg.

mvh Tor Arne

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jeg kan se om jeg får satt inn noen bilder her. Hadde vært enklere å sendt det i mail direkte. Som sagt så er det bunn av dørene, skjermkanter foran og venstre bakskjerm som må sveises. (bakskjerm følger med.) Resten er ikke mye sveising, men en del sandblåsing og pussing+ maling.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...