Jump to content
Andreas.E

OMRÖSTNING: Saknar vi chatten?

Saknar vi chatten?  

14 members have voted

1. 1. Saknar vi chatten? (frågan gäller mest för som som använt funktionen)

• Ja!
      8
    • Nej!
      6

Recommended Posts

Vi kan enkelt lägga tillbaka chatten om det känns att vi skall ha den möjligheten. Om det är önskligt att den kommer på plats, så skall jag vara mer delaktig på den :D

Gör det någon skada eller är det någon extra kostnad för att ha den påslagen?

Jag använder den inte ofta men det är rätt kul när det händer  :)

Jag röstar ja om det inte kostar något eller är för mycket besvär, och nej -att vi inte behöver den om det är tvärtom. 

Jag har heller inte använt den ofta, men kul att använda när man har tiden och lusten..

Kul att hänga där när man hade tid, Oftast nätter när jag ändå inte kunde sova,

Väntar också på att rösta ja tills jag hör något om det blir en väldans ökande kostnad. Några kronor kan den ju få kosta, men inte hur mycket som helst.

Jo det kostar ca 150,- året... så det överlever man. Personligen gillar jag funktionen dom gångerna jag använt den, och det kunde gärna ha varit fler gånger.

Det är nåt konstigt med denna tråden..... När jag kollar på Nya Inlägg så står det att är det Andreas E som har svarat och och ett aktuellt klockslag. Tex idag så kommer denna tråden upp med detta efter :Last Reply: Andreas.E (Idag, 13:57). Men när jag går in i tråden dyker detta inlägg upp som sista:

Jo det kostar ca 150,- året... så det överlever man. Personligen gillar jag funktionen dom gångerna jag använt den, och det kunde gärna ha varit fler gånger.

Är det fel hos mig eller fler som upplever samma? :)

Då är chaten aktiv för alla grupper. Nytt är att man kan skapa egne rum/kanaler där man kan föra privata samtal mellan dom man bjuder in.

• Like 1