Gå till innehåll

Rensning


Rekommendera Poster

Jo men addblock tar väl bort den reklam som är en inkomstkälla för drivning av detta forum, lite synd tycker jag men går väl att undanta på forumet

Jo fast nu är inte jag den person som gilla reklam i någon form vad jag kan komma på just nu. tex så byter jag kanal på tvn när den kommer eller vägrar svara på telefon eller lägger på om jag råkar svara. 

En vidarutvekling på det om reklam blinkar och rullar här är troligen en starkt minskad närvaro från min sida. men nu ser jag ju ingen reklam och är nöjd och närvarande dagligen för det mesta.

Sen förstår jag att det är bra om det kommer in pengar för att driva sidan. Har kollat på att lösa/betala för mig förut några gånger men inte fattat hur man ska göra det och därmed inte betalt nått ännu.

Men får jag en faktura för driften för ett år på mail tex så kan jag väll betala för det, var ju inga större summor.

Eller så ska jag kanske be om att få reklam sponsra driften ;) , men just nu så har jag inte tid över att skruva mera än jag gör så det funkar inte så bra för tillfället. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har vad jag kan se, en spärr mot kända IP nr där de spärras för att komma in, vi har haft massor av försök att regga sej som medlem här den senaste tiden, där många har fastnat, men det smiter alltid igenom några när de börjar. Så håll ögon öppna och rapportera direkt så kan vi radera dem och spärra deras Ip nr, för varje vi rapporterar dit så blir det en mindre för andra forum mm som har samma funktion vi har att handskas med.,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...