Gå till innehåll

INFORMATION: Vårat galleri


Rekommendera Poster

Det är jättekul att flera börjar posta sina bilder i galleriet. Inte bara är det trevligt att se era bilder, men det är också ett ganska fint verktyg om man

håller på med ett projekt.

 

För exempel kan du använda galleriet till att samla alla bilder i en byggtråd. Du kan sedan välja att inkludera hela galleriet när du skriver något nytt. Eller

du kan gå in och bara välja ut en och en bild.

 

galleri.jpg

För att inkludera ett galleri eller bilder från ett galleri måste man använda den "fullständiga editorn" alltså inte snabb svaret som finns

nedaför alla poster. Du väljer sedan "Min media" för att få upp fönstret så som på bilden.

 

Galleriet gör det enklare att hålla ordning på dom bilderna du har till din profil. Vi andra medlemmar har också möjligheter att skriva lite fina kommentarer.

 

Så posta på :)

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försökte använda min media funktionen i min tråd men får följande felmeddelande: 

Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/63/w173759/terrangbil/forum/cache/skin_cache/cacheid_7/skin_post.php on line 478

 

Vad kan vara på tok?

 

Tillägg: Det gick till sig av sig själv  :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...