Gå till innehåll

FLAGGDAG OSCAR II FORT 6/6-2015


Rekommendera Poster

Jag kommer antagligen på lördagen, men inte med ngn. bil - 9033:an har jag i Värmland - utan bara för att titta & se & höra. Blir det ngn musikkår tro? Kungl. Älvsborgs KA-regt:s marsch (I beredskap), skulle passa bra i sammanhanget. Den kan avlyssnas här: https://www.youtube.com/watch?v=w3GfrkpVbtI

 

:P  Nåja, så illa låter det väl inte!

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det förefaller som hustrun ankommer hemmet ca kl 18 och tar då över vaktandet av 1åringen och släpper iväg mig och 4åringen till fortet.

 

Det skulle innebära att jag ankommer fortet ca kl 19.00 på fredagskvällen.

 

Är bommen låst så sent eller går det att slinka förbi med en liten elva?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frun och dottern behöver åka hem vid 10 tiden på lördag.

Kan de anlända med personbilen samtidigt som mig på fredagen och bli utsläppta vid typ 10 på lördagen?

Vill helst inte ställa bilen på betalparkering över natten, man är ju lite snål :)

 

För övrigt har jag packat bilen och ska nu göra lite burgare inför morgondagen :)

Fanns det grill på området eller ska man ta med?

 

// Fredrik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Takräcke sitter på Passaten nu

Skall baxa upp tält under eftermiddagen, Klev upp och började jobba kl 06 så jag kan smita kl 14 med gott samvete.

 

Ja det blev ingen 13on bil för mej, Ja för mycket orsaker för att hänga ut här.

 

Så vart tusan ställer jag med när jag kommer med WV Passat och tak tält. skulle behöva skugga då jag har hunden med i stället för dottern  :unsure:

  • Like 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...