Gå till innehåll

Till nya medlemmar!


Rekommendera Poster

Funktionen validera ny medlem via mail fungerar för närvarande inte. Tills detta är löst aktiverar vi nya medlemskonton manuellt ett par gånger per dag.

 

Så du som nyss har registrerat dig, eller som väntar på valideringsmail, avakta någon timme så har du snart tillgång till alla funktioner!

 

/Admin

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 years later...

Tyvärr är jag tillbaka på att godkänna nya medlemmar manuellt. 

Har att göra med att Namn och ort. Inte land eller län, måste finnas med och det lär kollas manuellt, så jag går in minst 2 gånger per dag och godkänner, 

vilket kan ge en vänte tid på ca 12 timmar som mest.

 

Men alla kollas så jag hoppas ni kan vänta 

MVH H.Hansen

 

Unfortenltly, Im back to manually approving new members. 

It has to do with that we need full name and location, The city/ town you liv in has på be preser in the application- 

Not only the country.

 

So I go in at least 2 times a day and approve. Witch can give a waiting time of about 12 hours att the most.

Butt everyone i checkt up, so i hope you can wait.

 

Regards H,Hansen

 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hallo.

 

About full name and Town/city when you register, would you be kind and enter where you live, City / Town, and your first and last name.

 

The rules for me as Legal Owner and Admin require it. I usually let new members in so they get the chance to change.

 

I understand that it may not be right with translations and that is possible to miss it. I can make the change for you, only you give me the information.

If not, I have to close the account, but thats is not my will, I want everyone to enjoy it here and be able to both share the knowledge we have accumulated over the years, and share with them their knowledge and ideas. 

 

This will do my work her easier. And I can focus on other issues.

 

Regards H.Hansen Admin

 

Hallå.

Vid registrering.

Om fullt namn och stad / ort.

 

Hej du skulle vara snäll och antingen ange var du bor, stad / stad och ditt fulla namn

Reglerna för mig som juridisk ägare och administratör kräver det,

Jag släpper vanligtvis in nya medlemmar så att de får chansen att ändra det.

Då förstår jag att det inte kommer alltid blir rätt med översättningar och att ni kan missa det,

Jag kan ändra för er bara ni ger mig informationen.

Om inte, måste jag stänga kontot,

Och det är inte min vilja, jag vill att alla ska njuta av det här och kunna dela den kunskap vi har samlat under åren och dela med dem deras kunskap och idéer.

Detta kommer att underlätta mitt arbete. Och jag kan fokusera på en annan fråga

Hälsar H.Hansen Admin

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...