Gå till innehåll

Reservdelsleverantörer Bv202


Rekommendera Poster

Lundgrens i Göteborg har mycket användbart.

 

Gummilisten i luckorna på framvagnen, Neopren 12x12mm, förpackning 10m, Art nr 761-1212.

 

Remmarna som håller reservdunkarna. Armerad gummirem 50x3,5mm, metervara, Art nr 600-503.

 

www.lundgrenssverige.se

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skyddsvakt Hubert Ancharcrona har ju även delar kom ja på,även handlat av han utan problem :)

 

Jag var hos Hubert för några veckor sedan. Han säger sig tyvärr ha gjort sig av med det mesta Bv202. Däremot finns lite litteratur kvar.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns lite delar på vårat lager i Slutarp på ALE surpluss.se

 

 

Ska det vara surplus.se så hittar jag inget om BV202 och är det surpluss.se så fungerar inte länken.(This site has been temporarily disabled, please try again later.)

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska det vara surplus.se så hittar jag inget om BV202 och är det surpluss.se så fungerar inte länken.(This site has been temporarily disabled, please try again later.)

"putte" jobbar där så han vet! Adressen är riktig men tyvärr verkar de ha tillfälliga problem :(  Jag tor det finns en post i "vad har hänt med Active Life Equippment" från tidigare idag om detta!

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Det är ju två såna däck på den sajten, skiljer även i pris, så vad skiljer däcken åt?

 

Skumt att antal kordlager inte är angett, 202:ans har väl ovanligt många? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju två såna däck på den sajten, skiljer även i pris, så vad skiljer däcken åt?

 

Skumt att antal kordlager inte är angett, 202:ans har väl ovanligt många?

Fastnade också där en stund tills jag såg att det är olika mönster, det är t522 som sitter i orginal. Det är även angett PR6 vilket jag tolkar är antal cordlager och stämmer med orginal.

 

Edit: För säkerhetsskull ska jag maila och fråga :)

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...