Gå till innehåll

Rekommendera Poster

Hej geggabilsvänner,

 

publicerar 2 st filmer från vår trevliga och leriga månadskörning från första lördan i maj. Platsen är som vanligt Tuna i Sandviken. Har valt att göra en kort "Mud Edition" på ca 5 minuter, hårt nedklippt och med dom lerigaste avdelningarna och en "Full Edition" på 12 minuter där allt sevärt finns med, även kommentarer mm. Målgruppen för "Mud Edition" är väl i första hand dom som hänger här och på andra forum, lagom längd och kortare klipp för att inte folk ska tröttna. Målgruppen för "Full Edition" är i första hand klubbkompisarna som vill se allt och alla men även dom nördar (som jag själv) som aldrig kan få nog av geggabilar, oavsett typ & klubb...

 

Mud Edition, ca 5 min >>

 

Full Edition, ca 12 min >>

 

Och som vanligt ser jag fram emot kommentarer i tråden, både ris & ros.

 

MVH Klas

  • Like 9
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för positiv feedback! Bra att höra att även fullversionerna uppskattas. Faktum är att dom längre produktionerna är lättare att skapa, när man slipper välja bort filmklipp! Men det beror ju som sagt på publiken vilka man riktar sig till. I allmänhet tror jag dom flesta har tålamod att titta på en välklippt 4 max 5 minuters film från en träff, förutsatt att nått spännande händer i klippen.

 

Jo, visst har ungarna tålamod, oftast iallafall. Men är det entimmes bärgningar får man muta dom med godis, eller släppa ut dom i skogen ett tag. Jag har haft dom med i bilen från ca 1 års åldern alla 3, så dom är vana. Sen är dom "utebarn" från förskola/skola. Hade till och med problem att få äldsta dottern att göra 2:an inomhus på toaletten, hon föredrog skogen redan från att hon var blöjfri...

 

Vore kul att höra från fler i publiken vilken film som ni föredrar, Mud Edition eller Full Edition?

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...