Gå till innehåll

TGB Träff 2015 Växjö


Rekommendera Poster

Ska ju till Grebbestad den helgen men har nu lyckats övertyga HSB att Växjö ligger på vägen mellan Eskilstuna och Grebbestad :P  så räkna in mig också 31/7 och 1/8 fast utan grön bil :(.

 

Fredrik L
H.Hansen
Wingflyer
Jesper r
Erik E (Viper99)
131
Skabblusen
Dexxas

Pvpjtgb1111 (Jonas)

SBAT111 (Johan)

 

Den här uppgörelsen mellan Winflyer och Dexxas vill man ju inte missa B)

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte jag heller! Har dock inte blivit klok över gällande protokoll. Om Hr Dexx föredrar automatkarbinmatch eller wiskeyduell? Eller snabbast genom surhålet?  :lol:

 

För övrigt tror jag 3315 hänger på till Växjö. Senast trivdes han rätt bra i FH13 när vi körde till Skånes Fagerhult... ;)  Får se om han hinner skruva ihop 1314. Annars får det bli 11'an.

  • Like 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

B)

Tror de flesta här räknar Hr Dexxas till supereliten... B)

"Tror de flesta här räknar Hr Dexxas till supereliten.."

Åsepåfan,nu börjas det skrytas........
Kan meddela att preliminärt får jag resesällskap av Plutten_68.......Då är det likabra att ni dödliga intar en väldigt ödmjuk attityd.....Proffsen på G igen. B) 

@ Wingflyer,du får välja vapen,även handicap.......du åker dit ivf.... :lol:  :lol: 

Inte fan e jag stöddig, eller??? :huh: 


Mvh/Dexx

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm.......Svårt läge.....Armbrytning?  :lol:

 

För övrigt kan jag glädja er som kommer till Växjö 1 - 2 augusti med att Claes Hellbom på Tatanka Parts idag berättade att han kommer till Växjö med delar av deras sortiment till 11/13/20 och C303 och en hel del begagnat bra-att-ha till loppisen på söndagen, så ta med stora plånboken! Jättekul! Välkommen Claes!  :excl:

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fasen vad kul.. Claes är en trevlig man.

 

Likaså gillar jag Morgan och Kerstin FMV4x4.. kanske han också har lust att dyka upp?

 Men jag vet att han är en mycket upptagen man, far runt på expeditionsresor och tävlingar världen över typ. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan glädja besökarna på TGB-träffen i Växjö att om logistiken fungerar kommer det att finnas två olika dekaler till försäljning!  ^_^

 

Begränsad upplaga. Eventuellt kvarvarande kommer att säljas här.

 

(Ingen idé att fråga om storlekar å sånt. Hemligt fram till träffen) -_-

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Värst vad det skrivs lite på den här tråden, bara drygt tre veckor kvar nu till årets händelse för Terrängbil.net!  :huh:

 

Har inte riktigt bestämt vad som ska åka med till Växjö. Har eventuellt plats för en bil till på transporten om någon vill haka på.

 

Kör antingen Eslöv - Hässleholm - Osby - Växjö. Eller Eslöv- Örkelljunga - E4 - Ljungby - Växjö.

 

Tänkte också ta med en hoper diverse BV202 delar till loppisen på söndagen.

 

Med lite tur blir också vår nya stora banderoll klar till träffen. Så ingen missar vilka vi är!  :lol:

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett demonterat komplett elsystem till en stabshytt liggande om någon är intresserad. Elcentralen, en massa kabel, kanaler, spiralslang, ett antal uttag 24 och 220 volt, etc. Tar med till Växjö om någon är seriöst intresserad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som kör ner från västkusten, vilken tid /dag åker ni? Är ju trevligt att åka i tropp.

Tänkte först åkt på torsdag kväll men det sket sig så jag åker fredag morgon tänkte jag, har iofs inte grundat det med jobbet ännu...

 

min plan var ankomst med færgen kl 11.30 til GTB ellers er det kl 03.30  :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...