Gå till innehåll

TGB Träff 2015 Växjö


Rekommendera Poster

300 kr oavsett om du kommer fredag å stannar hela helgen eller bara kommer och kör lördagen.

All vinst från köravgiften går oavkortat till Wäxjö offroaders, får att de lånar ut marken och fixar med lite annat.

 

Olovstorp är alltså samlingspunkten och där är även campen och all aktivitet som ej har med körning att göra

 

Snott direkt från deras hemsida.

GPS Koordinater till Olovstorp (klubbstugan)

 

N56°50.830' E014°44.966'

 

http://www.vaxjooffroaders.se/koromradet2013.pdf

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad är adressen till körområdet/campingen? :-)

Vad är avgiften för träffen?

Åker från Varberg på Fredagen så om det är nån längs vägen som vill ha följe så skrik till :-)

Jag åker oxå på fredagen men vet i nuläget inte vilken tid.

När tänkte du åka?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok,vi litar på dig WF,antar att du tar med ett parti regnställ och ett gäng paraplyer till att sälja under helgen....... B-)

Min nya affärsidé! Lura alla att det blir kanonväder och sedan bli förmögen på att sälja regnställ och paraply. :lol:

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan nog lasta den där 11 an som behöver en ny damask sten.

Jag sätter min slant på att jag inte hinner klart.

Men jag skall ju mest hänga omkring så jag kan låna en stol här och där. då jag inte skall vara på campen.

Då kan jag slurpa på något kallt om det förmodan skulle slå fel med din affärs idé :P

 

Men det känns skumt att köra till TGB träff i en Passat, får trösta mej med att försvaret haft liknade i ungefär samma färg :)

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan nog lasta den där 11 an som behöver en ny damask sten.

Jag sätter min slant på att jag inte hinner klart.

Men jag skall ju mest hänga omkring så jag kan låna en stol här och där. då jag inte skall vara på campen.

Då kan jag slurpa på något kallt om det förmodan skulle slå fel med din affärs idé :P

 

Men det känns skumt att köra till TGB träff i en Passat, får trösta mej med att försvaret haft liknade i ungefär samma färg :)

 

Kollade lite på mått och längder och tror jag får på både 40 och 11 på släpet. De är tillsammans några cm längre än flaket men med lite överhäng fram ska det nog gå... :D

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men allra bäst är danska DMI, det är mycket sällan de har fel i prognosen för Södra Sverige. Nordligaste prognosort är lustigt nog Älmhult, strax söder om Växjö. Uppehåll, 15-18 grader och svag västlig vind lö och sö. Inte så tokigt!

 

Skärmavbild 2015-07-29 kl. 23.29.20.png

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

300 kr oavsett om du kommer fredag å stannar hela helgen eller bara kommer och kör lördagen.

All vinst från köravgiften går oavkortat till Wäxjö offroaders, får att de lånar ut marken och fixar med lite annat.

 

Olovstorp är alltså samlingspunkten och där är även campen och all aktivitet som ej har med körning att göra

 

Snott direkt från deras hemsida.

GPS Koordinater till Olovstorp (klubbstugan)

 

N56°50.830' E014°44.966'

 

http://www.vaxjooffroaders.se/koromradet2013.pdf

 

I min GPS (Navigon App i iPhone) finns klubbstugan med. Adressen i GPS'en är "Bergunda Olofstorp 355 93 Växjö".

 

Fantastiskt!  :wub:

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...