Gå till innehåll

Studentkörningar i Sthlm 2016


Rekommendera Poster

Till nästa säsong önskar jag få rekordmånga som hjälper till och kör!

 

Riklig ersättning!

1-3 körningar = 10 000kr + moms per gång

4-8 körningar =  8 000kr + moms per gång

 

Ni kan gärna hojta till här och annonsera ert preliminära intresse.

 

Med vänlig hälsning, Björn Hammarskjöld

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Björn,

Har tidigare anmält mitt intresse för student körning 2016.

Jag har 2 st Tgb 40, dom är dock vita hoppas detta är ok.........dessa är bes. och klara, har ett släp till dito.
Har även 2 st Gröna Tgb 40 den ena är i varje fall regbes ev. kan den vara körbar till nästa år.


Jag är bosatt i Nicaragua sedan snart 3 år, här har jag 2 st Tgb 30 och en Tgb 45 som vi använder dagligen i en teak plantage.

 

 

Med vänlig hälsning

 

Per Hansson

 

.

  • Like 6
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Björn,

 

Har tidigare anmält mitt intresse för student körning 2016.

 

Jag har 2 st Tgb 40, dom är dock vita hoppas detta är ok.........dessa är bes. och klara, har ett släp till dito.

Har även 2 st Gröna Tgb 40 den ena är i varje fall reg. bes ev. kan den vara körbar till nästa år.

 

 

Jag är bosatt i Nicaragua sedan snart 3 år, här har jag 2 st Tgb 30 och en Tgb 45 som vi använder dagligen i en teak plantage.

 

 

Med vänlig hälsning

 

Per Hansson

 

.

hej har hört talas om dig via Nils Ivar, köpte själv en tgb 40 av honom med tipp å kran han sa att du hade kopplat om lockuppen funkar det bra ,var gick du in ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Är gärna med så mycket jag kan med min 30:a. Får ju inte köra själv än, samt att mitt schema för sommaren läggs i April, så ju tidigare jag får veta desto mer kan jag va med. Pga att jag måste fixa en chaufför tror jag mest Stockholm med omnejd blir aktuellt för mig i år.

 

Mvh Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

R8N och broten,

 

Jag tänkte vara med och köra studenter nästa år och behöver chaufförer.

Hör av er på min mail om intresse finns att köra Tgb 40 med studenter 2016.

Andra som är intresserade att vara chafförer är välkomna att höra av sig (C-kort min 3 år), och vi kör för Björn H.

 

min email : per.ekoteak@gmail.com

 

Mvh

 

Per

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack R8N o broten. Mycket möjligt att jag behöver hjälp. Har kort, men tog det i våras. Nu ska jag inte kapa den här tråden o börja snacka för mycket om annat, men Per Hansson. C-kort tre år? Är det dina personliga krav, eller är det olika regler i olika delar av landet? Blev lite nervös där, då jag fattat det som två år och räknat med att kunna köra själv 2017  :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MrX,

 

Jag är inte säker på regler ang. körkort för stundent körning, möjligt att det är två år.

Läste detta i någon tråd tidigare, kanske du som skrivit....... 

Jag har kort sedan många år, men kan behöva hjälp att köra om intresse finns.

Har flera bilar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Hallå igen!

 

Kapar den här tråden lite igen. Tänkte låna ut min bil till en bekant som hjälpt mig mycket genom åren. Hennes sons klasskompisar tyckte det var för dyrt med studentflak och han var grymt besviken. Fick frågan hur många man kan åka på en 30 bil och ja... Nån som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hallå igen!

 

Kapar den här tråden lite igen. Tänkte låna ut min bil till en bekant som hjälpt mig mycket genom åren. Hennes sons klasskompisar tyckte det var för dyrt med studentflak och han var grymt besviken. Fick frågan hur många man kan åka på en 30 bil och ja... Nån som vet?

Hej där!

30-40 personer går utmärkt (notera att ungdomen är ganska liten till växten)!

 

Med vänlig hälsning, Björn Hammarskjöld

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väcker lite liv i denna tråden igen!

Sedan jag sålde min bil har jag inte varit lika frekvent här inne :(

 

Detta innebär dock inte att jag inte ska ordna med Studentflak till nästa år...

 

Jag hoppas det finns fler som vill anmäla sitt intresse så vi kan bli ett rejält gäng.

 

Jag drar i gång nästa års sida samt dess marknadsföring strax efter nyår.

 

Med vänlig hälsning, Björn Hammarskjöld

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Då så, nu är det dags att börja marknadsföra och sälja Studentflak till kommande säsong!

 

Vänligen maila till kundtjanst@savea.se och berätta hur många ekipage ni kan ställa upp med.

 

Uppge er hemort samt vart/hur långt ni kan köra som längst för en körning enligt nedanstående ersättning.

Uppge även om möjligt reg. nummer samt namn på chaufför/er.

 

Riklig ersättning!

1-3 körningar = 10 000kr + moms per gång

4-8 körningar =  8 000kr + moms per gång

 

Med vänlig hälsning, Björn Hammarskjöld

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då så, nu är det dags att börja marknadsföra och sälja Studentflak till kommande säsong!

 

Vänligen maila till kundtjanst@savea.se och berätta hur många ekipage ni kan ställa upp med.

 

Uppge er hemort samt vart/hur långt ni kan köra som längst för en körning enligt nedanstående ersättning.

Uppge även om möjligt reg. nummer samt namn på chaufför/er.

 

Riklig ersättning!

1-3 körningar = 10 000kr + moms per gång

4-8 körningar =  8 000kr + moms per gång

 

Med vänlig hälsning, Björn Hammarskjöld

Hallå gubbar! Vänligen maila enligt ovan samt skriv gärna även här på forumet (igen) att ni ska delta.

Ser man till historiken i denna tråd så är det ju en del som har avsikt att vara med.

Jag själv kan ställa upp som chaufför/hyra en bil i fall ni inte får full avsättning av era fordon...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Tack Björn :excl:  Jag var lite osäker på min anmälan, Nu har jag varit ut och provkört, allt verkar fungera så jag ska nog kunna klara en besiktning :wub:

Sedan gäller det bara att lokalisera oljeläckaget från automatlådan men det år ju kul att ha något att göra :lol:

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppdatering!

De som nu anmält intresse, efter förmåga samt geografi är:

 

SBAT111

Wingflyer - Skåne

Henek - Gtbg

Per Hansson

Bsvensso

Yoda

 

Snyggt jobbat, men finns det inte fler?

Jag har redan bokat Henek till den 3:e juni i Gtbg, dock har jag 2 skarpa förfrågningar på samma datum därifrån ytterligare! Känner ngn någon mer i Göteborgstrakten..?

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...