Gå till innehåll

Overland messe, Europas største om ikke verdes største af sin art.


Rekommendera Poster

Abenteuer allrad.

2015 område plan.

 

Hej

 

Jeg vil se om der er interesse for at køre sammen til denne fantastiske oplevelse. Jeg har selv været der en gang og jeg er sikker på at jeg vil komme flere gange.

 

Der er flere ting jeg tænker på:

 

1:) Kolonne kørsel til Bad Kissingen. Eket - Bad Kissingen (Abenteuer allrad) Der er ca 1.000 km hver vej.
Pris på bro og færge skal undersøges i relation til km.

 

2:) For dem der har ledige sæder kan der evt. fyldes op og dele udgifterne til brændstof + 10% til bilen.

 

3:) Samlet TGB + (Hvad vi nu vælger at køre) camp. Så vi kan mødes efter dagen opdagelser på messen.

Det er Camp fra D.25/05-2016 - 30/05-2016 Kl.12:00. Camp er en hel udstilling i sig selv af Overland biler fra en stor del af verden.

 

 

Messen er D.26/05-2016 - 29/05-2016 Men camp er en vigtig del af turen.
Der er gratis shuttle bus mellem camps og messe området.

 

Priser (2015)
Messe alle dage 25 Euro
Camp / nat / bil 15 Euro

Transport og mad, i mine øjne ikke uoverkommeligt SLET IKKE når man tænker på oplevelsen.

 

Det er nogle år siden jeg var på abenteuer-allrad, nu tror jeg det er endnu bedere.

 

Jeg ser også dette som opvarmning til bl.a. Islandsturen som Fredrik-L holder i. Selvom de to ture intet har med hinanden at gøre.

Bare dejligt at være sammen, som på TGB Träff 2015 Växjö:wub:

 

De bedste hilsner  :)

Knudsen

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...