Gå till innehåll

Max längd förare?


Rekommendera Poster

Hej, jag är riktigt nyfiken på Tgb30 och 40, men eftersom jag är lång (196cm) så undrar jag ifall jag överhuvudtaget får plats med benen, och för att inte tala om höjd mellan sits och tak...Vad tror ni? Har någon några måttangivelser eller egna erfatenheter?

 

Tack på förhand!

 

Svedu ( i Finland)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, jag är riktigt nyfiken på Tgb30 och 40, men eftersom jag är lång (196cm) så undrar jag ifall jag överhuvudtaget får plats med benen, och för att inte tala om höjd mellan sits och tak...Vad tror ni? Har någon några måttangivelser eller egna erfatenheter?

 

Tack på förhand!

 

Svedu ( i Finland)

Hej Svedu! Kul att du hittat hit. Ben utrymme tror jag inte blir något problem, frågan är om du får plats mellan sätesdynan och tak :unsure: ? Jag är 180cm och när innertaket började släppa i min 30-bil så märkte jag plötsligt att det slog mig i huvet i vissa lägen :angry: . Jag ska gå ut och provmäta någon kväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...