Gå till innehåll

Rekommendera Poster

BEACH TOUR 5 - 6 MARTS 2016

 

 Så er vi i gang igen, det er nu du skal tilmelde dig og dine venner åres største offroad træf â€strand turen 2016†træffet hvor ca. 300 offroad biler mødes på stranden ved Løkken, med deltager fra hele Skandinavien + England og Tyskland
Alle er velkommen uanset bil mærke om du er i klub eller privat spiller ingen rolle, bare tilmeld kom og vær med
jeg godt tør sige JA til at har du prøvet at være med på beach tour en gang og set alle de fede offroad biler i hundredvis lege på stranden, glemmer du det aldrig, jeg vil næsten love at alle 4x4 bilmærker og en stor del ATVer er repræsenteret denne weekend, store som små mere eller mindre ombygget, et træf der bare må opleves

 

http://www.toyota4wd.dk/Forum/viewtopic.php?f=54&t=9464&sid=504f0ba1d11cd21742e23435ccc0ff15

 

https://www.youtube.com/results?search_query=BEACH+TOUR+L%C3%B8kken+Danmark

 

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej SBAT111 og andre

 

Jeg har kun været der en gang og der nåede jeg ikke længere end end 1½ liter sorte svin. Hmmm IKKE nogen god start. Desværre holdte jeg ikke til mere end det - turen hjem dagen efter eller var det to dage senere var MEGET hård og jeg skulle IKKE have kørt. Men når jeg var MEEEEEEGET yngre.

 

Nå til spørgsmålet. Jeg ved ikke om der er stort andet end vandløb som set på billederne og så en MASSE sparken dæk. Der er helt anderledes køretøjer fra bl.a. Norge, Tyskland og England. Så altså massere at se på og snakke med.

 

Man kan vel sige at Løkken er som Abenteuer & Allrad (Bad Kissingen, Tyskland) Stort og imponerende bare ikke en udstilling med folk der kommer år efter år med deres kreationer. Ca 300 biler / lastbiler osv.

 

Del to af spørgsmålet: ALT er velkommen MEN KUN med registrering - nr plader / skilte.

 

De to her er Danske.

post-7050-0-51180500-1455394035_thumb.png

Det er en MAN 8X8, så vidt jeg kan se er den fra Holland.

 

Så kom bare do.

 

Jeg vil godt vide om der er TGB folk der tager afsted. Jeg har ikke endelig besluttet mig for at tage afsted.

 

Mvh

Knudsen

 

Temmelig irriterende at det ikke er muligt at fjerne et billede i sin post Uden at det så kommer lagt ind i bunden.

post-7050-0-38755300-1455394233_thumb.png

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev lite nyfiken på träffen och körning på sand. Jag var i Løkken på 80-talet och då åkte vi Opel Record på beachen. Det var en regning sommar och vi kom fram till första bäckfåran och där var det stopp för vår tvåhjulsdrivna odiffade Opel :(. Lite terrängegenskaper hade varit en fördel :P

På 90-talet var jag på Nya Zeelands nord ö och åkte på "Ninety Mile Beach". På slutet av färden följde man en sandfylld flodfåra där man inte kunde stanna fordonet eftersom det då sjönk i sanden :unsure:. Spännande :D

 

Jag är inte hemma på sandförhållanden, är därför lite försiktig och vill om inte annat ha något att fästa vinschen i (man är ju ingen Vinkon ^_^).  Vad jag minns så var förekomsten av träd och annat näst intill obefintlig i Løkken -_- Lite andra större fordon kan ju fungera som ankare :wub:

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TE PAKI STREAM (Ninety Mile Beach New Zeeland)

    Te Paki stream can at times provide quite treacherous driving conditions. It is caused by the inter-action of the sand and water.
If you intend to drive the stream it is important to note the following:

  1. You enter the stream at your own risk.
  2. Engage low gear to avoid stalling.
  3. Do not stop in the stream.
  4. Do not speed in the stream.
  5. Drive mainly in the centre of the stream bed.

Wet weather and seasonal conditions can cause a rapid deterioration in the stream and beach conditions.

If after reading the above you feel you would rather not take your car down the stream and you have the time, it is still worth while to walk the 3km to 90 Mile Beach.

 

Till och med studentkörningar framstår som säkert :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej johngbg og andre.

 

Husk at mælde til:

 

Alt dette kan du opleve ved at tilmelde dig/jer til Finn Nørlem mobil. SMS +45 40759445
men jeg modtager helst din tilmelding på e-mail send på mail adresse
finn@pirate4x4.no

 

MVH

Knudsen

 

https://www.youtube.com/results?search_query=TE+PAKI+STREAM

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...