Gå till innehåll

Film: Gestrike Offroad 5:e November 2016


Rekommendera Poster

Hojhoj terrängbilsvänner!

 

Har varit glest mellan mina publikationer sista halvåret, främst pga många körningar och en del bandvagnsbyggande, så filmningen har kommit på undantag. Nåväl, i lördags var det träff på Tuna, med mig hade jag en nyladdad kamera och ett korvpaket. Resultatet blev:

 

 

// Klas

  • Like 10
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom Klas_B hoppar in i mina trådar o svarar åt mig om jag inte kollar upp forumet tillräckligt ofta (Sorry Klas  :lol: ) så svarar jag i hans ställe......
Det verkar vara ett långtidsprojekt,ett bandaggregat från en 206 med en Studs Weasel diffklump  och nån Volvo rödblockare som är på gång därborta i Hoforstrakten.....

Allt är nog ritat o berättat redan då Klas i likhet med mig gärna offrar en hel del tid vid ritplankan INNAN han bygger nått men verkar ha lite svårt för att offentliggöra sina skisser,jag anser att det på nått sätt saknas lite bilder här på forat om hur det är tänkt att se ut som färdig produkt......

Vi får väl uppmana honom att visa oss lite vad man kan åstadkomma med ett bra ritprogram om man är i den absoluta eliten av användare av desamma..... :D 


Mvh/Dexx   :wub:  :wub:

PS......Filmen som vanligt av högsta klass....Tack för den. DS   <_<  <_<

  • Like 5
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja just Dexxas!

  Det är ju den där Klas du talar om ja.. trevlig prick med en jäkla bra filmarhand för offroad, och han kör ju en sån där schysst.. hmm vad är det dem heter, värstingarna i skogen...    just det ,TGB 13!  :D :D :D

 

Hmm.. va det inte nån projekt lillvalp med portalaxlar på gång också.. :huh:   :lol: :lol:

 

 

 

( Ironi Klas, jag är precis som du..) :)

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...