Gå till innehåll

Finns det någon som är sugen på min valp?


Rekommendera Poster

Tror det beror på vad den kostar, vill du ha bra betalt lägg den på Tyskforumet.  http://www.c303.de/c303-forum/index.php?board=4

 

Nyfiken och ställer samma fråga någon som är sugen på min Laplander camper c202 och mer än ett ton reservdelar delar bilen kan lämnas nybesiktigad fram till juli 2019, skick betydligt bättre än nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, jag vill inte ge bort den förstås. Jag har tänkt några tusenlappar för den, men det är kanske klokt att annonsera i Tyskland då.

 

Jag försöker sälja min 2002 Toyota landcrusier 90. Men de dom kommer och tittar på den vill nästan att jag betalar dem för att de ska ta den. Då är den endå felfri och nybesiktigad.

 

Det är kanske enklare att köra allt till skroten. :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer alltså att lägga ut den på blocket eller motsvarande tysk site idag som rullande reservdelsbil. Huvudsakligt fel på den är en trasig diffrentialväxel på framaxeln. I övrigt är den i bra skick i kaross, ram samt övrig mekanik.

 

Detta om inte herrarna och damerna på denna site har intresse för bilen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Pris på denna då ?

Jag hittar ingen jeep diesel till vettigt pris som är körbar direkt, Ja eller annan vettig 4x4 diesel som bara är att vrida om nyckeln och köra med utan en massa små jobb eller svetsning ..Då jag kan lägga lite på någon leksak eller samlar objekt. I bland kan det vara bättre än pengar på banken :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...