Gå till innehåll

Bilar som är minst 50 år och motorcyklar som fyllt 40 befrias från kravet på kontrollbesiktning


Rekommendera Poster

Jag bessade Kalle Zackaris tgb11 för sista gången förra månaden, utan anmärkning. Det är den jag har under säljesannonsen här och på Blocket.

   

Den kommer troligen hamna uppe i Ö-vik hos en ny trevlig ägare, och kommer hjulas 60 milen dit. Jävla resa!

  Hoppas på en lyckosam tur iaf, jag har servat och trippelkollat allt!

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På 2023-04-27 på 08:41, Svana säger:

Jag bessade Kalle Zackaris tgb11 för sista gången förra månaden, utan anmärkning. Det är den jag har under säljesannonsen här och på Blocket.

   

Den kommer troligen hamna uppe i Ö-vik hos en ny trevlig ägare, och kommer hjulas 60 milen dit. Jävla resa!

  Hoppas på en lyckosam tur iaf, jag har servat och trippelkollat allt!

JDW var använd vid linjebyggnad, körd av Polack'er och sedan nedställd vid Hälsingefrakts garage.

Körde ut JDW på 301'an utanför  Edsbyn strax efter 21 en Onsdag kväll o hade iofs bara 35 mil. Kom ju på att man kanske skulle tagit med sej nåt verktyg o buntband....

Tankade, handlade en smörgås o EN dricka i Mora, intog det vid Johannisholm o insåg då att absolut inget är öppet längs vägen....

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På 2023-04-27 på 08:36, Svana säger:

LurK>>  Berätta lite mer om ditt co-värde.. startar den ens?  :lol:

Nej jag knuffade den till bilprovningen:lol:

 

Felberäkning på k-spriten blandningen sen i vintras är svaret,blev väl en aning för mkt-_-

 

 

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...