Gå till innehåll

Studentkörningar 2018


Rekommendera Poster

Hej på er alla!

 

Nu när jag för dagen inte äger en TGB 30/40 så är jag tyvärr mycket sällan här inne och hänger.

 

Men, nu är det dags att anmäla sig till att köra Studentflak till kommande säsong!

De flesta av er som tidigare kört för oss har vi redan kontakt med, men jag kan tänka mig att det inkommit nya medlemmar som kan tänkas vara intresserade.

 

Främst har vi körningar inom en radie av 10 mill från Stockholm, men det förekommer även körningar över hela landet. 

 

I de fall ni behöver köra väsentligt mycket längre än 10 mil från Sthlm alt er hemort så kommer vi överens om ett skäligt tillägg till er grundersättning. 

 

Här kan ni läsa mer om vilka regler som gäller och hur era fordon måste vara anpassade: http://www.transport...h-karnevalstag/

 

Vänligen maila till kundtjanst@savea.se och berätta hur många ekipage ni kan ställa upp med. Ni kan även kontakta mig Björn Hammarskjöld enligt nedan. 

Uppge er hemort samt vart/hur långt ni kan köra som längst för en körning enligt nedanstående ersättning.

 

 

Riklig ersättning!

 

1 körning = 10 000kr + moms per gång

2-6 körningar =  8 000kr + moms per gång

 

Med vänliga hälsningar, Björn Hammarskjöld

 

bjorn@savea.se

0703 - 38 33 33

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...