Gå till innehåll

Verktygslåda Valp


Rekommendera Poster

Även jag blev konfunderad över verktygslådans placering. Längst bak på vänster sida skall det finnas en verktygslåda (102) i radiovalp 9033. Men bakom förarstolen skall det också finnas en låda (91). Men i reservdelskatalogen benämns den endast som låda. Det framgår inte vad den skall vara till. Kanske någon annan vet?

post-4966-0-17641600-1518641158_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är en "stulen" bild, det är alltså inte min bil. På min fanns inte lådan så jag har skaffat en som jag har gjort i ordning men det finns inga tydliga fästen för montaget och även om det inte är så noga så är jag inte så sugen på att borra nya hål...

 

Den sprängskissen stämmer nog inte med kapellvalpen, jag har inte sett någon av de lådorna så det är nog specifikt för radiovalpen.

post-9566-0-83363300-1518641438_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I min kapellvalp sitter lådan med två bult i toppen av ramen till ryggstödet. sitter ett vinkeljärn med två bult in i sidan av ramen. dett vinkeljärn sitter precis under lådan. Vet inte om det är orginal men inget som sticker ut som ditsatt senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På högersidan har jag inte sett den, jag skulle tro att det är någon som har flyttat den dit. Där brukar hänga en väska av "presenningstyg" som jag tror skall vara förbandslåda.

 

Bilden är som sagt inte på min. När jag fick min besiktigad så var barnen lite för stora för den sortens barnstol. Nu är favoritplaceringen 7-åringen i passagerarstolen och 4-åringen på motorhuven med fötterna bland växelspakarna. Det blir inga större vägar eller längre rundor med den lösningen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...