Gå till innehåll

Överblivna hjul


Rekommendera Poster

Hej,

 

Jag har 4st kompletta originalhjul kvar sen jag konverterade min 30-bil till 14.00R20.

 

Finns det något intresse av dessa eller ska man köra dem till soptippen? Jag tänkte mig i bortskänkes i så fall.

 

Mvh Erik Ejdepalm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, är det med däck?

Hur är mönstret?

 

Det är kanske ingen stor marknad men vi som har 30:or är nog intresserade eftersom det inte är enkelt att få tag i bra hjul.

På min 30:a börjar mönstret på framdäcken bli mindre och mindre så förr eller senare behövs det ju hittas ersättning  :rolleyes:

 

Är de i gott skick kan jag vara intresserad  :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, är det med däck?

Hur är mönstret?

 

Det är kanske ingen stor marknad men vi som har 30:or är nog intresserade eftersom det inte är enkelt att få tag i bra hjul.

På min 30:a börjar mönstret på framdäcken bli mindre och mindre så förr eller senare behövs det ju hittas ersättning  :rolleyes:

 

Är de i gott skick kan jag vara intresserad  :)

 

Hej!

 

Ja det är med däck. Dessa hjul satt på bilen när jag köpte den. Jag har aldrig kört med dem utan de har bara suttit på tills dess att jag bytte till 14R20. Det är inte det "traditionella" grova mönstret, utan ser mer ut som ett mönster lämpligt för landsväg. Kanske har de blivit regummerade någon gång?

 

Jag har tagit lite foton på dem:

 

post-9233-0-84949500-1525371631_thumb.jpg

post-9233-0-54557500-1525371654_thumb.jpg

 

Mvh Erik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...