Gå till innehåll

Förgreningsdosa hylstag / uttag


Linus9400

Rekommendera Poster

46 minuter sedan, JDW säger:

Kallas även Bosch uttag, stickpropp finns på Swedol. Finns på många maskiner och i husbilar om du bara är ute efter funktion och inte original.

 

Är ju orginalb*g så det hade ju varit av största intresset så klart:D men är ju ute efter funktion med. Så att bygga blir ju i andra hand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skall se vad det är jag har , Tror det var 4 poligt, 

köpte med det med ett sjuktransport skåp jag köpte en gång i tiden, Då det fanns en hel del flera uttag på 13 bilen

Jag har visserligen ett hylstag i hytten på M6an, men använder det inte så ofta och då bara till sladd lampan, ser inte ett behov av flera uttag på just 24 v Kör ju det mesta på 12 eller kombinerat 24/12 V, Så jag har omvandlare både på flak och i hytt. 

Visserligen går min kyl på både 12 och 24 v bland annat, men kör det på gasol. och då skulle jag vara tvungen att sätta ett hylstag på flaket, 

Så är det rätt kan jag nog sälja mitt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20 timmar sedan, H.Hansen säger:

Skall se vad det är jag har , Tror det var 4 poligt, 

köpte med det med ett sjuktransport skåp jag köpte en gång i tiden, Då det fanns en hel del flera uttag på 13 bilen

Jag har visserligen ett hylstag i hytten på M6an, men använder det inte så ofta och då bara till sladd lampan, ser inte ett behov av flera uttag på just 24 v Kör ju det mesta på 12 eller kombinerat 24/12 V, Så jag har omvandlare både på flak och i hytt. 

Visserligen går min kyl på både 12 och 24 v bland annat, men kör det på gasol. och då skulle jag vara tvungen att sätta ett hylstag på flaket, 

Så är det rätt kan jag nog sälja mitt.

 

Ja kolla det! 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Precis, kort efter denna tråd startades. Så började de trilla ut på tradera! Så slog till där! Mycket trevligt tillbehör som för mig uppfyller bra funktion! 

Kopplar in i bilen och drar till polarens kokvagn 111 för lite belysning med sladdlampa! Och en soundbar som hade kretskortsspänning på 24v, så va bara att ta bort nätdelen och slå på en liten ciggpropp ^_^ riktigt mysigt!

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...