Gå till innehåll

Sugga tp21- chassi monterat på nissan patrol ram


Rekommendera Poster

Hej. Jag har en sugga monterad på en Nissan patrol ram. Hur vettig lösning är detta egentligen? Finns det andra mods som är bättre?  Mycket kvar att göra på den å  ganska höga miltal. Finns det vettigare motor/växel låde lösningar som passar en patrol ram?, att återställa är omöjligt, allt kastat av tidigare ägare. Tänkte främst att göra den lite mer Street vänlig, dvs till en vardags bil.  Tips mottages varmt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är ju inte nåt jag kan kommentera som om jag visste nåt om din setup... men man undrar lite om hur det är uppbyggt. Om det är en Nissan Patrol som fått donera ramen, är det då inte en Nissan drivlina? Är det en "Sugga-drivlina"? Det verkar ju i så fall rätt konstigt... att ta en antikverad drivlina på en halvmodern ram och sedan lägga på en gammal kaross. Om du beskrev lite mer i detalj vad du har och vad du vill att det ska bli kan du säkert få en hel del konstruktiva förslag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...