Gå till innehåll

Reo 109 m1


Loreen

Rekommendera Poster

Hej Loreen, Välkommen hit.

Antar att det var dej jag pratade med på väg hem från Ryssland. synd vi inte han med att träffas så vi kunde utbyta erfarenheter och jag fått se din pärla.

Det var både fullt på alla lämpliga camper, då det var Motorveckan och min med resenär vill vidare, vi hade ju några dagars körning till innan vi var hemma, och han var ganska medfaren efter alla strapatser på Kola

Ser ju riktigt trevlig ut, har ni slipat av sandfärgen på fotot jag fick eller är det en senare bild ?

 

Kul att du hittade hit, skall bli trevligt att följa vad ni gör med bilen vidare, och gärna några bilder från insidan av skåpet, :)

 

 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den ser riktigt fin ut, man ser bättre nu än på fotot du skickade, , verkar vara en riktigt fin camper. tur du tog den sista turen med den så den  blev kvar :excl:

Ahh det är 10.00-20 däck du behöver, då vet jag vad jag skall leta efter :) '

Ja jag antar det i alla fall eftersom du har dubbelmontaget bak. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På 2018-08-07 på 07:27, H.Hansen säger:

Ahh det är 10.00-20 däck du behöver, då vet jag vad jag skall leta efter :) '

Ja jag antar det i alla fall eftersom du har dubbelmontaget bak. 

 

M109 (og M35) har originalt 9.00-20-dekk. Singelmontert foran og tvillingmontert bak. Det er bare det norske og kanadiske forsvaret som kjører 11.00-20 singelmontert på alle tre aksler.

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...