Gå till innehåll

Bengtsfors military meet 2018


Rekommendera Poster

Kul att se att Svenskar kör en bit för träff, 

Nero Uppsala det blir en bit . Respekt :excl:

Doc Kul att ni kör upp i fler fordon, 

Själv kom jag ej i väg, Volovn har bränslefel, och jag han inte få filter innan fredagen

Och ja M6an, ja jag har kört lite för för mycket senaste månaderna/varit borta och skall kompensera familjen med en resa den 20 /9, så jag kan inte bränna 250 liter soppa på en helg strax innan,

Har dels dottern, men tog åt mej helg jobb, så det blev att vara hemma i år, fick nöja mej med Ryssland, och Höytorp i sommar, Nu planeras, sen höst/vinter körning i stället.

Hoppas ni får en kanon fin helg 

Fridens

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma och tillbaka i vardagen efter en trevlig helg. 

Vädret stabiliserade sig och blev riktigt bra. Blev många goda samtal och djupdykningar ner i diverse fordon och otaliga provkörningar :D  Nu måste man snart lösa det där med C-kort... man behöver ju ALLT på uppfarten :blush: Planerna blir många! 

För min maskin gick det tur och retur samt körning på en tank. Mycket imponerad! 

Fick också med mig lite riktigare däck hem med tillhörande kedjor, så man är utrustad för hösten/vintern om så skulle behövas.

Bilder börjar dyka upp i FB gruppen "Bengtsfors Military Meet" så bara att söka in där. 

Hade tänkt lägga in media här, men börjar snart bli fyllt på kontot :P

 

 

Särskilt tack till @Nero för en intressant rundvisning av Ambulansen! :excl: mycket trevlig!

40666644_10155442921146326_6997929887709265920_o.jpg

40464253_265292887424618_5838844009815998464_n.jpg

  • Like 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...