Gå till innehåll

LvAkan 20mm och annat gott militaria


LurK

Rekommendera Poster

20mm Lv-akan med reflexsiktet och tillhörande magasin med laddblinda 20mm patroner.

Kanonen/lavetten är sen längesen kasserad/obrukbar när den togs ur tjänst(troligtvis från A9 Kristinehamn)

 

Pipa och låda är hemmabyggt av plåt och byggnadsrör,inget kan avfyras eller laddas samt att rekyldämparen även är förstörd.

Inget tillstånd/licens behövs för denna.

Mycket frän som display i ditt privata museum,detta är inget du finner på blocket eller tradera.

Lavetten har stått ett tag och behöver nog smörjas upp men fungerar att veva runt och upp.

Säljer av relikerna då intresset svalnat.

 

Pris är 20000kr 

 

Du kan även köpa allt på första bilden i ett naffs för 27000kr då ingår pansarskott m/68 (miniman),

pansarskott m/86(AT-4)dummies/avskjutna och är helt obrukbar/ofarliga,en Ak 4(clonad G3 airsoft) moddad för äkta bajonett,en K98 mauser replika(dålig spansk replika men fin som display)

lådorna och snöbluesen med äldre stridssele samt klassikern snuskburk med guldburkarna(orginal)

 

Säljer till vem jag vill när jag vill,inge behov av pengar däremot plats.

Jag ser helst att prylarna kommer till någon med samma brinnande intresse som jag hade

 

För första kontakt mejla på jomsvikingnovember@gmail.com

 

20181007_121248.jpg

20181007_121144.jpg

20181007_121135.jpg

20170810_142151.jpg

post-6465-0-77850500-1457985021_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...