Gå till innehåll

Devil's VolToy 6X6


Knudsen

Rekommendera Poster

Nu skal jeg som Dansker møde det er registrere et amartør byg for første gang.

SFRO kan / vil have med det at gøre for det er mere end 3,5 ton.

Der er meget ændret. Det at bytte motor er nok det mindste. Men stort set alt andet er / skal også ændres. Alt samment noget jeg håber meget på at få gennemført.

Vægten er det jeg `helst´ vil undvære. Om den er 5,7 ton total (TGB 20) eller 7,2 ton total gør ikke anden forskeld end at jeg har svære ved at få overvægt.

7,2 ton virker til at være en grændse nogle steder når jeg køre rundt. Det er derfor det tal er valgt også for at der er grændser for hvor langt jeg selv tror på jeg kan komme.

 

Når jeg har talt om mine vissioner har jeg oftest været mødt af blanke uintresserede øjne. Det ændre sig for nu kan flere og flere se at jeg mener alvor og forsøger at gå efter mine drømme og ideer.

Om det lykkedes har jeg aldrig været sikker på. Det er nu, hvor jeg har alle illustrative dele at registreringen skal stå sin prøve. Dvs nu er jeg ved at finde registrerings engineer, eller hvad det hedder. Dermed er den næste tid vigtig og interessant.

Er det hele bar dørstop og brev vægte ?

Ved det ikke, men det at arbejde for hvad jeg vil / tror på er ikke fremmet for mig.

 

Igen og som altid. Alle der har information er meget velkommen til at bidrage. Det vil gøre mig glad, klogere og tættere på målet. Dem der vare vil vise deres manglende evne til at leve ejne drømme ud, er jaloux, eller ikke kan tøle at jeg gør det jeg drømmer om og de aldrig har fået taget sig sammen til at udføre drømme. De kan se med, hvis i syntes. Men lad nu være med at forsøge at tage barnets glæder. For hvor er i når det lykkedes ?

 

Fra mig der at lufter ideer for at lære og dermed blive bedre til at vælge. Til jer der sidder og ikke kan bidrage er det bare dejligt at i stille alle de spørgsmål i har lyst til. Det vil bare være mig en glæde hvis jeg kan give tilbage for alle dem der har hjulpet mig.

 

De bedste forrårs hilsner fra Eket

Henrik

Her kan 6X6 VolToy følges.

 

 

022.jpg

  • Like 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Johannes.

 

Jeg forstår udenmærket at du ikke gider FFB. Jeg kan så skrive at jeg ikke gider at skrive her da, det virker til at men ikke vil deltage med at gøre mig klogere.

 

Dermed er det endt med at være FFB, som jeg bestemt heller ikke bryder mig om. Men jeg er der og har prøvet deres fængsel flere gange. Så hvorfor fortsætte der.

Der er mere trafik end her. Altså mere chanche for at jeg rent faktisk lære noget.

 

Så desværre. Du må komme her (Eket) og se. For det er du velkommen til.

Her kommer der et dryp nu og da.

 

Mvh

Henrik

T10.jpg

  • Like 1
  • Sad 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...