Gå till innehåll

Bessemer träffen


Rekommendera Poster

Är det några som är intresserade av att hänga med på Bessemer träffen den 1:a Juni?

Jag har inte sett något om träffen på några forum men hittade just ett inlägg på deras egen sajt:

 

http://gestrikeoffroad.egetforum.se/bessemrtraffen-2019-t726.html

 

Jag är sugen för det var alltför länge sedan sist och jag har varit där flera gånger förut. Passar bra för en 30:a :ph34r::)

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halloj!

 

Om det går som jag tänkt så ska jag dit med TGB131A och tälta med kidsen i vanlig ordning på fredagkvällen. Mina Ocklahoma polare blir också med. Sen körning heeela lördan. Området är sig inte riktigt likt nå mer. Nu är det lätt å ta sig fram med dom större leksakerna då nordöstra tredjedelen numer är hygge. På dom övre höglänta och stenbundna delarna är det sig dock likt.

 

// Klas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska bil roligt! Det är lite konstigt att träffen inte verkar ha annonserats någonstans förutom på Gestrike off-road?

Jag kommer upp med en polare och lill-grabben men det blir på lördag förmiddag.

Under förutsättning att besiktningen går bra -_-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Liten uppdatering från arrangörsstaben. Campingen är flyttad till gräsytor vid närliggande jaktstuga, typ 200 m söder om Böle körområde, längs Stenshyttevägen. Toalett, rinnande vatten, dusch samt bastu finns att tillgå från fredagkväll.

 

http://gestrikeoffroad.egetforum.se/bessemrtraffen-2019-t726.html

 

 

Camping.JPG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...