Gå till innehåll

Manualer sökes


Rekommendera Poster

Hej jag skulle gärna se att vi fick lite fler manualer i PDF format bland våra filer.

Så är det någon som ligger på sådana som vi ej har lägg gärna upp dem eller kontakta mej så skall jag fixa, det, 

Har ni pappers format av manualer, så kan jag betala porto både tur och retur, för att få hem de och skanna in, 

Håller på med några själv nu, men ser att det efterlyses fler på olika ställen, och det kunde vara kul och bra om det fanns flera olika här att tanka ner.

 

Fick ju avslag på att lägga upp material från Mud And Snow mm. då det ej skulle finnas digitalt för ej betalande medlemmar.

 

Så där någonstans fick tankarna att vandra, och se om det går att lösa på andra vis, då det fanns en hel del data om fordon där jag ser vi saknar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 years later...
On 2/7/2020 at 6:59 AM, H.Hansen said:

Hello, I would like to see that we received a few more manuals in PDF format among our files.

So, if there is someone who has one that we don't have, please post it or contact me and I will fix it, 

If you have paper formats of the manuals, I can pay postage both round and round, to get them home and scan them in, 

Working on a few myself now, but see that there is a demand for more in different places, and it could be fun and good if there were several different ones here to refuel.

...

 

I started gathering files to help a friend, who owns a Bv202.

I've uploaded a few to this site already, but if there's anything that I have on the site - then you're welcome to download and share it

 

https://sites.google.com/view/alvis-stalwart-hmlc-files/bandvagn-bv

 

1766732376_HMLCwebsite.thumb.jpg.2ef3c23efb0961960015be23293159bc.jpg

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...