Gå till innehåll

Total vægt.


Knudsen

Rekommendera Poster

Meget har jeg fundet ud af.

Jeg har papir på at jeg må montere Toyota 1 HD FT i min TGB 20.

Jeg har juridisk svar på 11 forskellige modifikationer incl. 41'' hjul, 900 liter tank og nato krog.

 

Hvad jeg IKKE har er hvordan jeg kommer fra 5,7 ton total til 6,99 ton.

En eller anden der ved noget ?

001.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Behöver du väga bilen oftare än vid regbesiktning,  min är besiktningslättad, blev lite tyngre än tänkt och ville ju få både last+extra passagerare,  tankmätar fix , mindre batteri mm gör fort många kilon.  jag har 2170 i tjänstevikt ca 500 under faktiskt vikt vid besiktningen .   Kollade sist jag passerade återvinningen och 2480 stod det på vågen. 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jeg er ikke bange for vægten ved besigtning.

Mere at det er rart at have størst mulige lastevne - hvis jeg har brug for det.

Det har ingen betydning hvad total vægten er, men mindre vægt end lovligt. Men modsat vej har det evt stor betydning.

 

Da alt stort set bliver lavet / modifiseret så hvorfor ikke sikre at der er maksimal last evne tilrådighed ?

 

Billede:

Materialer til forstærkning af aksler og til affjedringen til bagakslerne. Det der bliver lavet, er A ramme øverst og connection rods (Ved ikke hvad de hedder på Dansk) nederst. Forbundet til bunden af portalgearet i stedet for selve axle røret. Den metode giver væsentlig større styrke og mere frit under akslen.

019 (2).jpg

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...