Jump to content

Recommended Posts

Hej!

Vad vill jag? Jo, jag och min fästmö tänker gifta oss den första maj i år i Uppsala och söker ett fordon som kunnat visa på något personligt hos oss samt samtidigt vara något unikt och annorlunda.

Vi har kollat runt lite och fastnade för iden att använda ett f.d militärfordon/annat coolt fordon som bröllopsbil.

Vilken modell spelar i dagsläget ingen roll utan vi börjar med att kolla om det alls finns någon vänlig själ som hade kunnat hyra ut en sådant fordon någonstans i Uppsala med omnejd. Allt är av intresse!

Vem är jag? Jag heter Joel Vallgren, är 22 år gammal och är bosatt strax söder om Uppsala. Jag är kontinuerligt anställd som soldat på Ledningsregementet och har varit det i snart tre år.

På fritiden gillar jag att hålla på med träning av alla olika slag, vara ute i naturen med familj och vänner och en hel del bastande får heller inte glömmas bort!

I övrigt har en jag en god ekonomi och är allmänt en lugn och skötsam kille.

Min erfarenhet av fordon i Försvarsmakten är att jag har en stor vana av att framföra lastbilar av olika slag och form och även andra terrängbilar. Har även framfört Tgb 20 vid några tillfällen.
Så om ni är rädd om ert fordon så hamnar den i schyssta händer! ;)

Vore underbart om ni hade kunnat tänka er att uppfylla ett ungt pars dröm att framföra ett försvarsmakts-relaterat fordon/cool terrängbil under deras bröllopsdag! (jätteromantiskt, ja vet :lol:)

Endast seriösa svar till oss önskas via:

1. Här på forumet
  2. joel.vallgren@gmail.com
  3. +46702568420

Tack så mycket på förhand!

- Joel och Michaela

• Like 2