micke86 2 Posted February 15 Report Share Posted February 15 Söker efter allt i radioväg till min sugga. Allt av intresse. Men tänkte börja att Om någon har luforfästplåten och sen om någon har denna kulledslampa? Quote Link to post Share on other sites
pipercub 0 Posted February 15 Report Share Posted February 15 Hejsan ! Har en sprillandes ny kylare till Sugga. Köpte den till min TL-11 special . Den bilen har jag inte kvar och kylaren blev över. Kom med ett anständigt bud. Tel 0707 314881 Mvh Per Quote Link to post Share on other sites
54ekstrom 56 Posted February 16 Report Share Posted February 16 Känner igen den plåten, kan finnas i min 935, kan kolla om några veckor. Sen finns troligen MV/LV -mottagaren (Lufor) nånstans, om det är intressant kan jag kolla det också. För övrigt har jag en komplett Ra200-station, inkl omformare 102 men då börjar det bli fråga om att diskutera priser och frakt på ett mer seriöst plan. 1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts