Gå till innehåll

Stötdämpare till 903


Rekommendera Poster

Har ett avbrutet nedre stötdämparfäste på min Valpen -63:a.

Kikat runt på gamla trådar gällande detta ämne.

Konstaterar att Biltema har haft dämpare men inte längre. Skruvat har en modell till Pajero som ska passa, finns inte i lager.

Finns det någon som har ett aktuellt tips gällande passande stötdämpare till Valpen?

//Roland

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom gula sitter på min bil och såna finns inte att få tag i och hittar man dem är de mycket dyra och ev går de inte dit på svenska valpen .   Här är bild på c202 orginal och två något längre kraftigare som jag tidigare hade på min.  de är de ger ca 5cm extra flex mot orginal c202 och dämpar  utåt och inte mycket inåt så bra i terrängen så man inte välter om man kör över högt hinder och flexar,  så de liknar nog mest gamla valp dämpare,  c202 såg för rostiga ut stått illa till i förrådet och kan behövas i reserv om jag kör av någon lagom innan någon besiktning,  de kraftigare kan väl  vara värd 75:- st  plus frakt eller om du har bekant med vägarna förbi Värnamo. 

DSC02898x.jpg

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...