Gå till innehåll

Bilder til TGB 13 Crew cab tråd


Rekommendera Poster

1 timme sedan, Torgeir Vikane säger:

Skulle gjerne hatt bildene til denne tråden. 

http://terrangbil.net/forum/index.php?/topic/3341-tgb13-crew-cab/

 

 

Tyvärr låg dem på  en fotodelnings sida. Början till molnlagring typ, Pix Box hette det som många av oss använde. Men helt utan förvarning stängde den ner. Och alla länkarna till fotona blev förstörda. 

Erik var med och startade forumet med Andras och Daniel . Vi som postade mycket och länkade med foton. Fick där en omöjlig uppgift. Det var flera års skrivning med foton som blev raserat då fotona försvann. När det blev möjligt att ge medlemmarna mer foto utrymme. På själva forumet . Hade ingen tid att leta på foton och skriva om allt.

 

Möjligt du kan kontakta Erik för bilder. Han har dem säkert kvar. Men att återställa  den till rätt text remsa. Ja det kommer nog aldrig hända tyvärr.

Vet att jag skulle behöva månader med att bara leta foton och få de på rätt plats igen. Pm jag skulle prova återställa mina trådar om byggen och resor. Bara på det jag postat.

 

De är nog borta för evigt tyvärr.

Mvh H.Hansen 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...