Gå till innehåll

Reservdelslista: TGB11/13/20


Gäst ErikC304

Rekommendera Poster

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Bränsletanksgivare TGB 11
Har hittat en givare som verkar vara densamma som sitter i TGB 11. 

Jag har dock inte köpt och monterat den än, men allt verkar stämma (konstruktion, ohm och montering).

 

Tillverkas av UFLEX och kan köpas på:

http://www.seasea.se/Article.aspx?ArticleNo=14630

Båtgrejer alltså...

Och mindre än halva priset mot vad jag hittat på andra ställen. 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

hej

har nu äntligen fått tag på en tgb 11, WOHOO. men saknar portalaxlar,bägge... någon som vet var man kan få tag på två stycken, helst kompletta. verkar var en torka på det nu, 

har testat på:

blocket

surplus

holmsjöbilmontering

grosshandlarn.

tatanka

bildelsbasen

fmv4x4

 

 

har nog ringt runt till varenda bonde jag känner om de har en ståendes i någon lada, kan ju hända liksom ;)

snälla lite hjälp skulle uppskattas. 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sist jag pratade med de på Surplus så hade de inga axlar, OM de hade haft skulle de kosta närmare (eller strax över) 30000 för 11-axlar, något mindre för 20-axlar (en fram+en bak)

Verkar som tillgången är mindre än efterfrågan just nu så om det går att finna axlar för 15000 hos en handlare skall man nog slå till på dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej

har nu äntligen fått tag på en tgb 11, WOHOO. men saknar portalaxlar,bägge... någon som vet var man kan få tag på två stycken, helst kompletta. verkar var en torka på det nu, 

har testat på:

blocket

surplus

holmsjöbilmontering

grosshandlarn.

tatanka

bildelsbasen

fmv4x4

 

 

har nog ringt runt till varenda bonde jag känner om de har en ståendes i någon lada, kan ju hända liksom ;)

snälla lite hjälp skulle uppskattas. 

 

Så det var du som snöt den ;) Antar att det var den på blocket? Var sugen men tog för lång tid o hitta ett sätt o få hem o lasta av :(

 

Angående axlar så blir de inte billigare och de verkar ju betala bra utomlands så tror de flesta som har hållit på ett tag skickar alla sina till utlandet då de får bättre betalt än i sverige. Sett 11a axlar ute i sverige för över 30K och annonsen har iaf försvunnit så någon borde köpt för det priset.

 

Men hittar du inga axlar o vill bli av med bilen kan jag vara lite sugen ;)

 

Mvh/Mikael

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...