Gå till innehåll

Någon från Värmland


Gäst Sir Pom

Rekommendera Poster

Gäst Sir Pom

Hej på säker likasinnade 4x4 tokar från Värmland, Dåligt med träffar runt Karlstad, eller är jag fel underrättad. Det tycker jag vi skall ändra på. Har ifs inte någon volvo men en ombyggd jeep wrangler. Tycker vi här i värmland kan träffas på gamla I2 området där I2 marten håller till, visa upp bilarna, korvgrillning mm.

Vad säger ni.

 

Sir Pom

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst OLSBODA

Utmärkt!! Jag har också insett att det har rådit ett Vakum med offroadträffar i Värmland. Man måsta kuska långt bortanför värmlandsgränsen.  Jag är absolut med på detta om någon driver på. Kör både Terrängbil och andra offroadfordon. PDT_Armataz_02_02.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Sir Pom

Fan va kul...Skall vi säga kl 16.00 på I2 området lördag den 12:e juni, Korvgrillning, show off och cruising genom Karlstad. Andra som vill haka på är hjärtligt välkomna.

 

mitt tel 0702940169

 

Mvh

Richard

 

Sir Pom2010-06-04 06:10:19

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen
Ja e me om ja lyckats byta lådan på min då' date=' [img']http://forum.terrangbil.net/smileys/PDT_Armataz_02_02.gif[/img]

//Danne

 

Danne nu får du kavla upp ärmarna och krypa under, det är hög tid att byta lådan nu PDT_Armataz_02_05.gif

 

Härligt initiativ PDT_Armataz_02_02.gif

Gillar ju skarpt Värmland och des inbjudande offroad natur, hoppas verkligen att ni ror i land detta med ett bra körområde.

Skulle gärna deltagit om det inte var så långt för en in flyttad östergöte.

Men man kanske får chansen att ta en tur upp och då hälsar jag gärna på ert körområde PDT_Armataz_02_39.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst OLSBODA

Jag dyker upp!

 

Hoppas det blir fler än två bilar.

 

Jag kör en Ramren 1314 med operationsbordslåda.

 

Blir vi minst tre så e ju det betydligt fler än 2 o de e ju bra.

 

Kanon att börja såhär så får vi ju se varandras ansikten. Kan ju bli att vi lägger grunden för ett i framtiden bättre utvecklat offroad- Värmland!!!PDT_Armataz_02_02.gif

 

Danne!!! lägg dig under bilen nu för tusan!!!!

 

Gött mos!

 

 

Just det. Vart exakt träffas vi? i2 området? Är det vid kasernerna eller??  Om det kiommer nån lite utanför Karlstad (speedy) så kasnke de vill ha GPS kordinater eller dylikt??

 

 

 

 

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst 912.Lars

Detta låter som en toppen idé, synd att jag inte är hemma den 12:e

annars hade jag kommit med 912:an och skrämt slag på folk och fä PDT_Armataz_02_11.gif

 

Men i juli finns jag i krokarna, uppdatera gärna här om ni planerar

någon mer träff så håller jag koll.

 

 

 

Hälsningar

 

Lars

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst speedy
Jag dyker upp!

 

 

 

 

Just det. Vart exakt träffas vi? i2 området? Är det vid kasernerna eller??  Om det kiommer nån lite utanför Karlstad (speedy) så kasnke de vill ha GPS kordinater eller dylikt??

 

 

 

 

 

 

Dette er vel ikke snakk om et terrängtreff' date=' kjøring i skog og mark ? Det er litt langt å kjøre bare for å treffe andre og så kjøre hjem....ca 17 mil til Karlstad mener jeg. Ett treff som går over en helg, da kommer jeg [img']http://forum.terrangbil.net/smileys/PDT_Armataz_02_02.gif[/img]
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sonen fyller år den dagen men får kolla hur det passar med tårtätande om det blir en liten sväng.

 

Info: Här i Värmland behöver vi inge terrängträffar- de vägar Vägverket tillhandahåller duger bra PDT_Armataz_02_08.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst danneape

Har lite dåligt med tid över just nu,, ska försöka men har lite mycket med skola å praktik nu,,,

Men jag kommer utan bil annars,

//Danne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...