Gå till innehåll

Budtråden för BBGL


Gäst FormerMazda

Rekommendera Poster

Gäst FormerMazda

Tja!

 

Denna tråd hör till säljtråden för Bröderna Bärs´ garageloppis! Länk:

http://forum.terrangbil.net/forum_posts.asp?TID=6437&PID=75303#75303

 

Säljtråden kommer snart, admins måste godkänns den först.

 

Anledningen till denna tråd är att säljtråden kommer hålla typ 32 objekt, och att få alla bud via PM skulle bli rätt tungt..

 

Instruktioner:

* Kolla i säljtråden (länk), varje bild representerar ett eller flera objekt.

* Frågor kring objektet tas via PM, jag uppdaterar säljtråden med svaret, inget svar via PM alltså. Men den info som ges i säljtråden är ungefär vad vi vet, så är det inget uppenbart vi glömt är det inte säkert att svar finnes.

* Ölen på  bilderna har inget med objekten att göra.

* Är en bild intressant, lägg ditt bud i denna tråden kort och koncist. Tre saker ska anges: bildnummer, bud och om det ska skickas eller inte.

 Ex: Bild nr 12, bud 200kr, hämtas

* Vi ser helst att prylarna hämtas på plats och detta kan vinna över andra bud om det är låga summor. Ty vi orka inte posta varenda jäkla pinal. PDT_Armataz_02_11.gif

* Vi avgör fraktsätt. Förmodligen postens gröna påse. Och frakt tillkommer såklart.

* Stora saker skickas inte.

* Vi är inte pengakåta, vi ser hellre att nån annan blir glad och vi blir av med saken. Så max 5bud per objekt, då vinner bud fem alltså om det blir så.

* Kaffe ingår vid hämtning om så önskas.

* Buda vad du vill ge utan frakt!

 

Så i denna tråden postas enbart buden, gör korta svar så slipper den skena. Kolla om ditt bildnummer redan är budat på och buda därefter.

 

FormerMazda2010-07-20 14:01:39

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst FormerMazda

Appapp! Står klart och tydligt i början vad som gäller:

 

i denna tråden postas enbart buden

 

PDT_Armataz_02_02.gif

 

(Moderator har full frihet att rensa detta och de två ovan)

 

Ps. Självklart uppskattar jag humorn, men detta är nog enda tråden jag får tjura lite i då. Ds.

 

Edit: Fixat men jag lämnar detta inlägget för info om någon undrar varför de tidigare försvann. //Åke

PS: @Obelix: Alla är inte borta. PDT_Armataz_02_11.gif //DS

 

 

 

 

Ake642010-07-20 19:07:41

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Bajon1

Bild nr 1, Bud 100kr, Hämtas

Bild nr 4, Bud 50kr, Hämtas

Bild nr 6, Bud 100kr, Hämtas

Bild nr 12, Bud 10kr, Hämtas

Bild nr 18, Bud 100kr, Hämtas

Bild nr 25, Bud 60kr, Hämtas

Bild nr 26, Bud 20kr, Hämtas

Bajon12010-08-10 19:01:11

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Chrille

Bumpar tråden lite PDT_Armataz_02_30.gif

Det har som sagt tillkommit en knippe slirskydd till 11/13/20 (passar väl även valp?) Tror det är 6 st, ingen bild finns men kan ordnas om det finns intresse av dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Gäst FormerMazda

Sista bumpen!! (?)

 

Skiten är ivägen och håller mitt trasiga släp till åkgräsklipparen upptaget.

Hösten kommer kutandes, och tills dess måste släpet vara lagat för att lasta löv.

 

Så buda på. Skambud är helt ok, vi är ju själva helt utan skam.

Det som inte blir sålt tills vi inte orkar hålla på det mer går till tippen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst FormerMazda

912.Lars - Nr25 har Bajon1 redan budat 60kr på, dessutom hämtar Bajon1. Så öka på budet eller förlora det. PDT_Armataz_02_02.gif

 

smypm - Kaffe och skitsnack finns det mängder av. Slirskydden låter jag vara osagt om skicket, vi vet inte själva än..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hörni bojs, har ni tömt allt till helgen? I annat fall så kan jag ta med lädret och komma ner en sväng och titta i lådorna på det som finns kvar, finns säkert många bra och ha saker. Vi bor ju nästan grannar ju!

 

SKREV OBELIXEN

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst FormerMazda

Än är ju inget sålt faktiskt. Men bud finns ju på mycket.

Självklart är du välkommen, men för rättvisans skull så bör väl budade pryttlar budas på även av dig. Annars kanske det knorras lite.. PDT_Armataz_02_02.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Självklart att jag inte vill störa den pågående auktionen- jag tänkte mest på det ni skrev om att allt måste bort på ett eller annat sätt. Och för ordningens skull så vill jag säga att jag kommer INTE att hälsa på er och kika i era lådor förräns klubban har fallit på samtliga utrop, och ni meddelat på forumet att auktionen är avslutad.

 

Så innan ni hänger på kärran och drar till återvinningen eller returpunkten, det är i just det ögonblicket jag vill komma förbi på lite kik i lådorna och lite ljug.

 

SKREV OBELIXEN
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst FormerMazda

Mycket sunt resonerat Obelixen!

 

Och vi beslutade nu ikväll att fredag eftermiddag faller klubban!

Då kommer vi inte acceptera fler bud sålänge de inte är sexsiffriga. PDT_Armataz_02_12.gif

 

Uppdatering i tråden med all bröte kommer nu med slirskydden och rep.satser till dessa.

Buden sker som innan, dock med undantag, detta framgår i bildtråden snart.

http://forum.terrangbil.net/forum_posts.asp?TID=6437&PID=75303#75303

 

FormerMazda2010-08-11 21:29:00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst FormerMazda

Sven - Utgångspriset på slirskydden var 400kr, så ger du 800kr är de dina. Och frakt? Det blir dyrt! PDT_Armataz_02_12.gif Men absolut möjligt att lösa med bussgods eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst FormerMazda

Nu har jag sammanställt buden. Vinnarna presenteras här.

De som hämtar behöver "boka" en tid, bara så man är hemma liksom. De som vill ha skickat förskottsbetalar till konto som vi tar via PM.

 

Hassefan:

Nr02 - 100kr

Nr20 - 200kr

Nr24 - 50kr

Summa: 350kr

Hämtas här.

 

Bajon1:

Nr01 - 100kr

Nr04 - 50kr

Nr06 - 100kr

Nr12 - 10kr

Nr18 - 100kr

Summa: 360kr

Hämtas här.

 

H.Hanssen:

Nr16 - 50kr

Hämtas här.

 

ErikL:

Nr14 - 300kr

Skickas.

 

912.Lars:

Nr25 - 100kr

Skickas.

 

smypm:

Nr03 - 20kr

Nr05 - 40kr

Nr07 - 50kr

Nr08 - 50kr

Nr11 - 500kr

Nr22 - 10kr

Nr23 - 20kr

Nr26 - 30kr

Nr31 - 10kr

Summa: 730kr

Hämtas här.

 

TURBO:

Alla repsatser slirskydd: 100kr

Skickas.

 

Mike:

Nr5 - 100kr

Skickas.

 

Kolla igenom och godkänn. Ni som hämtar "bokar" en tid, ni som vill ha skickat PMar adress så får ni kontonummer att betala till när vi kollat vad frakten blir. Märk med ert forumsnamn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej . Kollade bussgods 75 kg kostar 3-400:- att skicka. Är kedjorna i bra skick är det värt det för mej. Ni kan väl kolla upp de, isåfall e 800:- + frakt ok Mvh Sven PDT_Armataz_02_02.gif  (kedjorna väger 16,7 kg styck = drygt 60 kilo )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...