Gå till innehåll

Terräng körning att lära av


Gäst ErikC304

Rekommendera Poster

  • 3 months later...

Klättrar fint,men vilket tråkigt ljud den sura b-30 motorn ger i från sig,de va det som avgjorde att ja la ner mina tgb-11 .hysterisk långslagig motor med uselt bottenvrid...Provade Jack Svedbergs 11 när han la i en cheva,350...den bilen va trevlig,lufsa runt på tomgång å gick billigare än min original 11,sen fanns de gott om effekt vid behov,var inte så svårt å lägga i,sen fick man ju automat på köpet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Chrille

Klättrar fint' date='men vilket tråkigt ljud den sura b-30 motorn ger i från sig,de va det som avgjorde att ja la ner mina tgb-11 .hysterisk långslagig motor med uselt bottenvrid...Provade Jack Svedbergs 11 när han la i en cheva,350...den bilen va trevlig,lufsa runt på tomgång å gick billigare än min original 11,sen fanns de gott om effekt vid behov,var inte så svårt å lägga i,sen fick man ju automat på köpet...

[/quote']

 

Ljudet med orginalsystem är tråkigt ja, dock är det billigare att byta till fullflödesdämpare än till V8 om det är ljudet du är ute efter.PDT_Armataz_02_32.gif Lyssna på Daniel.H's 13 nån gång om du har tillfälle, slår vilken V8 som helst!!PDT_Armataz_02_44.gif Bottenvridet är det heller inget fel på måste jag säga, de drar riktigt bra på låga varv så länge de är någorlunda rätt inställda i tändning och förgasare, sen att det hade varit fint med automat, det håller jag absolut med om!PDT_Armataz_02_02.gif

 

MVH

Chrille
Chrille2007-05-23 07:56:38
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...