Gå till innehåll

Kramp


Gäst rymdskunken

Rekommendera Poster

Gäst rymdskunken

Jag vettefan var den här tråden passar bäst in men jag lä'gger den här skulle det va fel så får ni väll  flytta... det har lite med körteknik att göra iaf. Jag får kramp i fötterna när jag kör tgb...pga utrymmet vid förrerna och att man måste hålla upp foten så mycket hela tiden..någon som har samma problem?

rymdskunken2007-02-26 18:35:35
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

För mig går det bra med vanliga skor.... men med kängor är det en annan sak PDT_Armataz_02_12.gif men tror inte jag får plats med bena om jag skulle lägga en planka under hälen, så här är det bara att bita ihop.

 

Vad var det befälen sa.... det som inte dödar, det härdar.. vet de f*n om det fungerar så väldigt bra när man blir äldre PDT_Armataz_02_07.gif känns mest som jag dör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst rymdskunken

Okeey jag ¨tror en skilnad kan ligga i att jag inte är speciellt liten (1.97cm) så  minna knän kommer nog längre fram än dom flestas och där med en större vinkel i foten...typ så det måste nog bli planka för migPDT_Armataz_02_08.gifrymdskunken2007-02-27 14:37:38

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Vad var det befälen sa.... det som inte dödar' date=' det härdar.. vet de f*n om det fungerar så väldigt bra när man blir äldre [img']smileys/PDT_Armataz_02_07.gif[/img] känns mest som jag dör.

 

 

Det som inte dödar härdar... på samiska

20070227_151809_märkeg.jpe
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst chgus

PDT_Armataz_02_23.gif Efter att ha läst alla inlägg ovan skulle man kunna tro att högklackat skulle vara nästa logiska förslag på lämpliga skodon ...

 

 

 

Trodde själv att det var "ovana" när jag försökte köra kontrollerat över berghällarna, men det blev riktigt ryckigt mot slutet eftersom jag till slut tröttnade av att antingen tvinga en jobbig fotvinkel eller hålla foten på jämn höjd över golvet.

 

 

 

Ska prova plankan.

 

 

 

Och det där med att den skulle flyta bort, det gäller väl bara om man släpper gasen? PDT_Armataz_02_30.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Jag har alltid en fem centimeter hög kloss under höger häl när jag kör min tretton, såsom ovan sagt så får även jag ont i benet av att sitta långa stunder i onaturlig ställning. I de längre benens fall, inbillar jag mig det beror på att bilen inte ger naturligt stöd till låret, vilket gör det lättare att köra bilen om man är försedd med kortare styltor. Då lär sitsen hålla låret uppe och man anstränger sig inte så mycket. Men i vissa lägen måste jag plocka bort klossen, för det är inte muntert att tappa kontrollen på grund av att klossen hamnar under bromspedalen i stället. Helt riktigt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Kul å se att fler än jag har problem med utrymmet på volvo,tgb-11 mm...är själv drygt 2m lång 47 i skor,så ja får inte plats helt enkelt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 8 months later...
Gäst Nucken

Funkar att ha en gaffatejpsrulle mellan hälen och foten också.

Tillämpade dettan under långkörning i lumpen Skövde-Malmö med TGB1313. Inga problems med fötterna men 2 mil från målet gick en kylkanal i toppen...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...