Gå till innehåll

Övriga Filmklipp


Gäst ErikL

Rekommendera Poster

  • 2 weeks later...

Tactical reload trummpinnar

Inte "trummpinnar" trummstockar heter det :)  jag är ingen besserwisser men frågar man efter trummpinnar i

instrumentbutiken blir oftast personalen ett frågetecken ^_^ om det är vrånghet eller dumhet

kan man ju fråga sig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte "trummpinnar" trummstockar heter det :)  jag är ingen besserwisser men frågar man efter trummpinnar i

instrumentbutiken blir oftast personalen ett frågetecken ^_^ om det är vrånghet eller dumhet

kan man ju fråga sig

Om det är vrånghet har jag full förståelse för det, rätt ska va rätt! :)

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Kanske om han hade gasat mer så hade det gått, kanske...

 

:)

Bra försök men definitvt för lite gas, den sticker ju fortfarande upp så man ser den :lol: :lol: :lol: Alternativet hade väl varit att lämna in den på en skrot om man nu tvunget vill bli av med den :lol:

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det på prov när dom körde T-72 och T80?

Yep, T-72an i samband med allt vi "fick med oss" från öst-tyskland och T-80Un var inhyrd senare på 90-talet.

 

Till vårt förtret var alla ryska vagnar vi provade från öst-tyskland (betydligt?) bättre än vad vi räknat med, står om det i boken "svenskt pansar" om jag inte minns fel.

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...