Gå till innehåll

Manualer / Böcker / Info 934 (TL31)


Rekommendera Poster

Hej och ursäkta att jag kontaktar er såhär.

Jag är helt novis på "grönbilar" och har nu köpt mig en 934 (TL31)

och söker all information jag kan om just den modellen ang hur man sköter/servar,reparerar,kör osv.

Har sökt info här på forumet men hittar inget,om det beror på min kunskap här eller något annat vet jag inte :(

Dock så har jag sett att flera verkar kunna en hel del om dessa bilar och även såg jag i en tråd att någon erbjöd en kille böcker osv till dessa bilar ? ? och tänkte därför höra om någon har så jag åxå kan få köpa eller mot ersättning få låna och kopiera? ?

Hoppas ni inte tar illa upp att man som ny medlem stör er såhär så får ni ha en trevlig dag.

Tack på förhand.

/Widén

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Tjena Wild_Devil!

Jag har ganska mycket dokumentation om 934an (och ännu mer om 965an som är bärgarversionen). Tyvärr är de flesta böckerna svåra att scanna då de är limmade i ryggen så drar man isär dem för att lägga på en scanner/kopiator går de nog sönder.

Mitt tips är att hålla koll på blocket/tradera då de tenderar att komma ut lite då och då...

Annars har jag gjort en hel del underhåll på min bil så fråga gärna på om du undrar något!

Hälsn. Lars

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...