Gå till innehåll

Terräng-släpvagn


Vinkon

Rekommendera Poster

Har ikke så mye å komme med, bare fant denne samtidg som jeg leste posten din her. Tenkte kanskje bilde bidro til inspirasjon ;-)

Ok :)

Den typen av konstruktion är redan omnämnd, därför var jag frågande till varför du länkade den. 

 

Ursäkta Vinkon med det här förstod inte jag alls! :wacko:  Kan du förtydliga :o

Jag tolkar det nästan som någon sorts avsnoppande men det tror jag inte du skulle göra :mellow:

Till viss del kanske, inte alltid en person i "andra änden" hänger med i ens egna tankegångar.

 

Menade han konstruktionen i sig, att jag skulle köpa mig en och slippa allt besvär med att bygga en eller flera andra okända anledningar?

Fanns ju inget annat att gå på heller.

Vissa gånger räcker det med bara en länk och ibland inte.

 

 

I största möjliga välmening

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bare leste fort igjennom så tenkte ikke over at dette var nevnt. Sorry. Men hvorfor ikke kjøpe ei slik vogn og heller modifisere den slik man vil. Trenger jo ikke finne opp hjulet på nytt heller for å få noe som fungerer.

Ingen fara.

Klart man bara kan köpa en färdig som en simpel telefonförsäljare, men hur kul är det? :)

 

Främst är det för att jag vill testa mina egna idéer och ev. jämföra olika utföranden.

Redan nu har jag ett par idéer som jag inte har sett någon annanstans heller och hur man ev. kan kombinera olika byggen, inte bara som släpvagn.

 

Ungefär som när man lekte med lego som liten, ytterst sällan som slutresultatet och inte processen dit som var det roliga, bara för att mosa sönder skiten för att bygga något nytt 5 sekunder senare :)

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...