Gå till innehåll

Höstträff på Trandum 21-23/9 2012


Rekommendera Poster

Jag kommer att posta mer information om träffen så fort vi ser att HMK Romerike får körtillåtelse. :)

 

Hoppas vi se fler medlemmar på höstträffen än i våras :( :( Vi saknade massa tidigare ansikten (tråkigt, men sant) .. det finns massa områden som vi fortfarande kan köra på som inbjuder till att använda alla delar av hjärnan och bilen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Då är det inte många timmar kvar... börjar rulla från Asker kl 12 tänker jag... Vädret för området går lite upp och ner, fram och tillbaka. Några säger sol, men dom flesta visar att det kommer rusk-väder på lördagen med en massa regn. Spelar ingen roll :) Då blir det bara lite mer utmaning!!

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IMG_1652.JPG

(Ju färre människor, ju större brasa)

 

Då var det slut för denna gången :( Jag och Speedy har kört igenom det som är, och vi har också hittat och provat helt nya spår och områden som vi får köra på. Så dom som behagar komma på "Pinseträffen 2013" kommer att ta del av dessa.

 

Nu skall 11:an få sig en god tvätt, nya oljor.....

 

PS! Det kommer ett litet skriv om träffen om ett par dagar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...