Gå till innehåll

Dagens skämt/historia


Rekommendera Poster

Mannen kommer hem efter att varit ute och druckigt öl med grabbarna. 

Han klär av sej naken å går in i sovrummet till sin fru som sover. 

Han väcker henne o frågar om hon vill ha lite mysigt, men får tillsvar att hon har huvudvärk. 

Mannen springer då in på toa och kommer ut därifrån med ett redigt stånd å ballanserandes på ollonet så ligger det 2 ipren.

Han går fram till sängen och frågar "vill du ha dom som sugtablett eller stolpiller?"
  • Like 5
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I kortaste laget

 

I vilket fall som helst gick Biggan till skräddaren för att låta honom sy en ny åt henne.

Men när skräddaren var klar var hon inte nöjd. Hon ville ha den kortare.

- Då måste jag ringa efter elektrikern, sa skräddaren.

- Elektrikern! Varför det? Undrade Biggan.

- Jo, sa skräddaren, OM KJOLEN SKA VARA KORTARE MÅSTE VI FLYTTA DOSAN
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En norge-historia (som inte jag har kommit på) som man naturligtvis kan lika gärna skriva om svenskar.

(Så, nu är man pk-korrekt och allt. Så att man är både för/emot/hen....)

 

Den smarta norrmannen!

Det var 3 dödsdömda brottslingar från Tyskland, Italien och Norge som skulle dödas så domaren gav brottslingarna tre olika val att dö på:

1: Bli skjuten.

2: Bli hängd.

3: Få AIDS-virus insprutat i kroppen.

Tysken sa: â€Skjut mig i huvudet†PANG Tysken dog direkt.

Italienaren sa: â€Häng mig†Vips var italienaren också död.

Norrmannen sa: â€Ge mig lite av det där AIDS-virusetâ€.

Vakten sprutade in viruset i kroppen på norrmannen, som började skratta så han föll ihop på marken. Vakterna tittade förundrat på varandra och undrade vad som var fel på killen. Sedan sa norrmannen: â€Ge mig en spruta tillâ€. Vakterna gjorde som han sa och sprutade in ytterligare en injektion. Nu skrattade norrmannen så han höll på att storkna, han rullade runt på backen och tårarna bara sprutade. Slutligen frågade ena vakten: â€Vad är det för fel på dig människa?â€

Norrmannen flinade och svarade: â€Ni är ju så korkade, jag har kondom på migâ€

Redigerad av Vinkon
  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En gynekolog ville byta yrke och gick till arbetsförmedlingen för att byta yrke, 

och fick jobb som målare.

Efter en månad kom målarbasen till arbetsförmedlingen och frågade 

om de hade några fler gynekologer som villa ha arbete.

- Varför just en gynekolog?

- Jo, en gång skulle en tant måla om hallen, men hon var inte hemma, 

tror du inte att den jäveln målade alltihopa genom postlådan!!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjejen: Hej

Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!

Tjejen: Vill du att jag ska gå?

Killen: Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt.

Tjejen: Älskar du mig?

Killen: Självklart, alla tider på dygnet.

Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?

Killen: Nej, aldrig! Varför frågar du ens?

Tjejen: Vill du kyssa mej?

Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det.

Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?

Killen: Är du galen? Du känner väl mig?

Tjejen: Kan jag lita på dig?

Killen: Ja älskling...

Tjejen: Älskling..

 

läs nu nerifrån och upp!
  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
En man hade tillbringat natten hos en glädjeflicka.

På morgonen sov hon fortfarande djup och han kunde inte motstå ett litet hyss, så han rakade av hennes buske innan han gick.....

När kvinnan vaknade blev hon så förbannad att hon polisanmälde händelsen. Polisen bläddrade och slog i lagboken men hittade ingen adekvat brottsrubricering.

Men till slut hittade han en i sjöfartslagen som passade:

- Olaga borttagande av ruska i allmän farled...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gamla paret skulle ha sex, men gubben hade svårt att få in den. Till slut gick han ut i hallen och hämtade ett litet skohorn som han lade den skrynkliga manslemmen på och förde in den försiktigt. 

Då säger den ena äggstocken till den andra:

- Nu är det nog sista gången, för nu kommer den fan in på bår...

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Two cannibals are eating a clown. One says to the other: ‘Does this taste funny to you?’



What’s the Difference Between Beer Nuts and Deer Nuts?

Beer Nuts are around a dollar seventy-nine, and deer nuts are just under a buck!

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är man soldat i finska armen så har man två möjligheter. Antingen överlever man eller också dör man. Överlever man så är det inget mer med det, men dör man så har man ytterligare två möjligheter. Antingen begravs i en massgrav eller så begravs man ensam. Begravs man i en massgrav så är det inget mer med det, men begravs man ensam har man ytterligare två möjligheter. Antingen blir man en blomma eller så blir man ett träd. Blir man en blomma så är det inget mer med det, men blir man ett träd så har man ytterligare två möjligheter. Antingen blir man ved eller också blir man papper. Blir man ved är det inget mer med det, men blir man papper så har man ytterligare två möjligheter. Antingen blir man vanligt papper eller också blir man toapapper. Om man blir vanligt papper är det inget mer med det, men blir man toapapper så har man ytterligare två möjligheter. Antingen kommer man till herrarnas eller också kommer man till damernas. Kommer man till herrarnas så är det inget mer med det, men kommer man till damernas så har man ytterligare två möjligheter. Antingen blir man torkad där fram eller så blir man torkad där bak. Blir man torkad där bak så är det inget mer med det, men blir man torkad där fram så är det inte så dumt att gå med i finska armen.

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...