Gå till innehåll

Tgb 11,13,20,21 delar säljes


jeepbyggare2

Rekommendera Poster

Hej!

Jag har div delar till Tgb att sälja nämligen följande:

 

1 st nedre hytthalva med stolar och växelspak, (utan el,broms och vaccumdelar) bästa bud över 500 kr

1 st B30 med huvudväxellåda (ingen fördelningslåda och ingen splineshylsa, utan gen. och start.m) 4000:- b.v.s.a.

1 st bränsletank med tankgivare 24v 500kr.

1 st kofångare fram med alla fästdelar så som skruvar, rörstagen och stången i mitten (inga bucklor men kanske någon repa inkl. reflexer med kronmärkning) 1000:- b.v.s.a.

1 st Tändspole 24v vanlig (ej inkapslad) med förkopplingsmotstånd. 500kr.

1 sats bromsrör (original stålrör) till tgb 21 (alla rör som sitter på ramen ej de mellan huvudcylinder och första förgrening) 500:-

1 st bränslerör med skruvkoppling mot tanken fram till bensinpumpen (också till 21:an) 200kr el bud.

1 st kylargrill/maskering rak och fin i färgen 200:-

1 del av instrumentbrädan med reglagen till värme/choke, handgas och fläkt. 300 kr

1 st styrsnäcka med ratt 1000:-

1 st vinkel till styrningen utan stag men med bussningarna som sitter i tvärgående röret. 300 kr.

1 st avgassystem original med grönfärgen kvar på ljuddämparna inkl. alla fästen mot ramen. 1800:-

 

Kanske någon mer grej som jag inte kommer ihåg just nu!!

 

Ring för mer info.

 

Alla delar säljes för avhämtning på plats i Torsåker (i Gästrikland), skickar ogärna delar men om så önskas blir det med bussgods det enda som funkar för privatpersoner.

 

Mvh. Arvid Nyman. aka jeepbyggare tel. 070-5142855.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Jodå Arvid jag skulle behöva lite saker. åkte förbi dej två gånger förra veckan och skall upp igen snart.

Men då får du ta och pruta lite för det är bara saker jag skall ha och lägga på reservdelshyllan och den brukar bli tom utan att lädret fylls i bland  :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

fim.....

Stolarna från hytten finns kvar men de är inte ett dugg lika som suggastolarna (förutom att de är av militärisk art med komfort därefter) men de går säkert att bygga om dem om man vill och kan!

 

MikaelD:

Inspektionsluckan är borta men choke reglagedelen av "brädan" finns kvar.

 

Claes J:

Jag har inget som är monterat högre upp än dörrhandtagen det var bara den nedre halvan av förarhytten samt chassikomponenter.

 

 

Men det finns en del grejjor kvar! ring mig gärna på tel.nr. 0705142855.

 

Jag är inte så snabb med datorer!

 

Mvh. Arvid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...