Gå till innehåll

Utställning om valpar


Rekommendera Poster

Gäst Mälarguten

det är inte så att man skulle kunna få ihop några från forumet och titta samtidigt? Ger ju lite personlig kontakt också. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skall upp till Stockholm till Norska Ambassaden för att fixa nytt pass, och de har bara öppet på förmiddagarna och en eftermiddag, 

Så får jag bara ett datum som passar att jag åker till ambassaden först kan jag nog hänga med, men jag måste veta minst två veckor innan, för personbeviset som jag måste beställa från skatteverket får bara vara två veckor gammal för att jag skall få nytt pass

 

Ja det måste vara en vardag om det skall klaffa med ambassaden för min del, eller möjligen en Lördag, då det är på en Fredag som de har har öppet på eftermiddagen. och jag kanske kan sova någonstans och hänga med på lördagen till Arsenalen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Mälarguten

Då du verka ha det mest trångt så kom med ett förslag på datum som passar dig så får vi andra anpassa oss så gott det går, eller. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Mälarguten

Har ett  20 manna tält som man kan använda om det finns några som behöver sova en natt eller fler, gården är rymmlig stora ytor att parkera och tältapå. Så det går bra att vara hos mig i Västerås, nära till strängnäs typ.

Kan det undelätta för någon som åker långt så helt ok!

:ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Mälarguten

Då kör vi om då kollade på deras sida men hittade inte  så jag skickade frågan men väntar på svar. föregrep mig själv där  -_-

Försöker med den 6/7 i stället då. Som förslag bara så får vi se. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Mälarguten

Arsenalen garanterar att utställningen är igång den 1/7, fortfarande någon som är intresserad av ett gemensamt besök? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Självklart blir det ett besök där i sommar, särskilt som det ska ställas ut valpar i år.

 

Museét blir ju faktiskt bättre och bättre, kan dock inte låta bli att störa mig på hur TL13 "som av en händelse" då och då råkar få reda på vad som sker på Arsenalen. Är jag inte helt fel ute så bör personen i fråga ha mycket god insyn i vad som är på gång där. Det borde inte vara något att skämmas för, men vill man vara anonym så visst, för all del.

 

Nåväl, det blev ett besök förra och förrförra året och det lär ju bli ett i år med.

 

/Anders

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

??? De flesta medlemmar på de flesta forum är väl ganska anonyma? Det är väl en av de friheter man har kvar. Det kan finnas många anledningar till att man inte vill skylta med sin identitet.

 

Om man är intresserad av vissa saker försöker man hålla sig uppdaterad (i alla fall gör jag det) och då och då delar man med sig av det man hittar till andra som kan tänkas dela samma intresse, men om det stör er övriga kan jag låta bli.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej mej stör det då inte. är glad att du informerar om det du vet om. utan sådana som dej missar vi andra en massa trevligt, 

Din "riktiga" identitet är inte relevant för vad du skriver och du har all rätt att hålla den för dej själv, det finns medlemmar som jag vet inte kan avslöja sej riktigt utåt av olika skäl, men de tillför minst lika mycket som "kända" medlemmar och i bland mer.inte mängd mässigt men informationen kan vara lite speciell och skulle inte kommit ut här om det inte vore för just den individen, precis som om du tex råkar ha koll om olika saker.

 

Så jag ser gärna att du fortsätter skriva om det du vill, och håller din identitet för dej själv.

 

MVH H.Hansen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...