Gå till innehåll

Hemsk syn!


JvZ

Rekommendera Poster

Åkte till Hedlandet idag för att köpa foppa tofflor till landet!

Passade på att smitta upp o kolla på de 11or som var kvar

 

Ve o fasa!

Ingen rolig syn för en som hittat ett nytt intresse!

 

De slaktade 11orna!!! Och tar dem till Ukraina

De ska tydligen ha axlarna o sätta på en annan

bil o säljas dyrt till tyskland

post-7474-0-71508700-1370691559_thumb.jpg

post-7474-0-04009400-1370691664_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att skapa lite glädje i detta elände så finns det ju sådana som "räddar" gamla TGBs

En jag vill nämna som jag vet har en 131 kaross att sälja är Roadkill här på forumet. 

Tyvärr har militären varit de som gått lös på den, och ändå mer synd är att jag inte har råd med den nu  :P annars hade den snart stått hos mej i stället.

Men för den som vill ha ett 131 projekt är det ett utmärkt ämne, Ni vet säkert hur och vart man kontaktar denne Roadkill om i vill köpa en 131 kaross  :)

Näpp jag är inte sponsrad eller får någon del i det, utan blir bara själv utan ett jätte trevligt projekt  :( om jag inte lyckas dra i hop slantarna på något vis först  :unsure:

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det är tråkigt att det finns de som skrotar fina bilar. Denna är värd att rädda. Jag har inte tid privat att göra något av den,

men hoppet finns att det kan finnas någon med med tid.

Jag har lagt ut den på Blocket idag. Finns det någon från Terrängbil.net som är intresserad, så kommer det att bli ett bra pris. ;)

 

Lägger en länk på "Blocket tips" på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...